کیول در استرالیا مورد تجلیل قرار می گیرد

کیول در استرالیا مورد تجلیل قرار می گیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کیول در ماه دسامبر یکی از جوایز مهم فوتبال استرالیا را دریافت می کند. او تبدیل به هفتمین بازیکنی خواهد شد که مدال الکس توبین را دریافت خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، این مهاجم با استعداد توسط فوتبالیست های استرالیایی برای دریافت جایزه به عنوان بازیکنی که مشصخ هایی نظیر تعصب، اقتدار و رهبری را دارد انتخاب شده است. پیش از این وارن، مارستون، جانستون (2009)، مارک ویدوکا (2011)، فارینا و شوارزر (2014)مدال توبین را برده اند. کیول 38 ساله گفت:

وقتی توسط همکارانت برای جایزه ای خاص انتخاب می شوی به این مفهوم است که کار خاصی انجام داده ای. بازیکنانی مثل وارن، جانستون، شوارزر و ویدوکا اسطوره های کودکی من در فوتبال استرالیا بوده اند و به کسب این جایزه افتخار می کنم.

الکس ویلکینسون، رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا هم به تمجید از کیول پرداخت:

تصویر هری در زمانی که مقابل کرواسی گل زد و تیم ملی استرالیا را به مرحله حذفی جام جهانی 2006 رساند یکی از خاطره انگیزترین لحظات تاریخ فوتبال استرالیاست. دستاوردهای هری در رده باشگاهی و ملی توسط بازیکنان جوان مورد الهام قرار گرفته است. او نشان داد که هیچ محدودیتی برای یک فوتبالیست استرالیایی وجود ندارد و در صورتی که او به شکل خستگی ناپذیری به تلاش ادامه بدهد می تواند صادقانه در جریان بازی جا بیافتد.

کیول تنها استرالیایی است که به عنوان جوان برتر لیگ انگلیس انتخاب شده است. او به همراه ویدوکا با لیدز به نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم رسیده است. کیول در مورد علاقه خود به مربیگری گفته است:

مربیگری را دوست دارم. حقیقتا تحمل فشار را دوست دارم. به عنوان بازیکن از آن لذت بدره ام و به عنوان مربی هم لذت خواهم برد. نمی دانم البته به اندازه ای که تصور می کنم مربیگری برایم لذت بخش خواهد بود یا نه.

1140