ازبکستان قدرتمند حریف احتمالی تیم ملی جوانان ایران

ازبکستان قدرتمند حریف احتمالی تیم ملی جوانان ایران

وب سایت رسمی برنامه نود- تیم ملی فوتبال جوانان ایران در حالیکه نمایش خوبی در سه بازی مرحله گروهی رقابتهای جوانان آسیا نداشت، با پیروزی میلیمتری مقابل یمن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش سایت نود، پیروزی یک بر صفر مقابل یمن و پیروزی 3 بر صفر ژاپن مقابل قطر باعث شد که ایران به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند و در بازی پلی آف که تکلیف صعود به جام جهانی  را مشخص خواهد کرد، باید مقابل تیم اول گروه چهارم قرار بگیرد.

در گروه چهارم ازبکستان با شش امتیاز صدرنشین است و  در بازی آخر مقابل چین قرار می گیرد و با یک تساوی هم می تواند به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

این تیم تاجیکستان را دو بر یک و استرالیا را سه بر دو شکست داده است و یکی از تیم های قدرتمند حاضر در رقابتهاست و تنها با شکست مقابل چین آن هم با تفاضل بالای دو گل و پیروزی استرالیا مقابل تاجیکستان می تواند تیم دوم جدول شود.

در هر حال ازبکستان تیمی قدرتمند است که اصلا نباید دست کم گرفته شود وجوانان ایرانی باید از همین امشب به بردن این تیم فکر کنند و کادرفنی تیم ملی جوانان باید نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی شناسایی کنند. بازی ایران و ازبکستان بازی مرگ و زندگی است.

بازی بعدی تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی روز دوشنبه ساعت 19:45 به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه شهر منامه بحرین برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید که تیم ملی جوانان ایران از سال 1379 به جهانی جوانان صعود نکرده است.