گزارش زنده/ استقلال 2 - سایپا صفر

گزارش زنده/ استقلال 2 - سایپا صفر

وبسایت رسمی برنامه نود - تیمهای استقلال و سایپا از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.به گزارش وبسایت نود، این دیدار در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر و با حضور حدود 20 هزار تماشاگر برگزار می شود.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(46- محسن کریمی)، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی(70- علی قربانی)، جابر انصاری و کاوه رضایی.

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، امید خالدی، سعید لطفی، مهدی بدرلو، روزبه شاه علیدوست، حامد شیری، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده

 دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 3: ارسال زیبای کاوه رضایی از جناح چپ، بختیار رحمانی را در موقعیت تک به تک با گلر سایپا قرار داد اما ضربه آرام این بازیکن را گلر سایپا به راحتی مهار کرد.

دقیقه 4: اشتباه مدافعان استقلال مسعود حسن زاده را در موقعیت ایده آل گلزنی قرار داد که مهدی رحمتی موفق شد مانع از باز شدن دروازه استقلال شود.

دقیقه 8: نفوذ شاه علی دوست از جناح راست، میرفت تا دروازه استقلال را تهدید کند که رحمتی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 10: ضربه مستقیم کاوه رضایی از جناح چپ می توانست دروازه سایپا را باز کند اما توپ با اختلاف ناچیز از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 16: ارسال بلند امید ابراهیمی در محوطه جریمه روی سر بختیار رحمانی فرود آمد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی بازیکنان سایپا را رحمتی مهار کرد اما در ریباند باز هم او بود که موفق شد ضربه سعید لطفی را دفع کند تا مانع از باز شدن دروازه استقلال شود.

دقیقه 36: ارسال خسرو حیدری، کاوه رضایی را در موقعیت ایده آل گلزنی قرار داد اما ضربه چکشی او پس از برخورد به گلر راهی کرنر شد.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 56: جابر انصاری پس از کنترل توپ، ضربه ای به سمت دروازه سایپا زد که گلر این تیم به راحتی توپ او را مهار کرد.

دقیقه 58: روی ضدحمله بازیکنان استقلال، بختیار رحمانی می رفت تا توپ را برای کاوه رضایی بفرستد که با دخالت مدافع سایپا توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 69: شوت محسن کریمی را فلاح زاده به آسانی مهار کرد.

 دقیقه 76(گل اول استقلال): روی کرنر ارسالی غفوری و برگشت توپ از سوی مدافعان سایپا، محسن کریمی با یک ضربه بسیار زیبا دروازه سایپا را باز کرد.

دقیقه 81(گل دوم استقلال): روی ارسال بازیکنان استقلال و تاثیر کاوه رضایی با ضربه سر روی توپ، توپ در موقعیتی نامتعادل به جابر انصاری رسید که او با تلاش زیاد با یک ضربه تمام کننده توپ را وارد دروازه سایپا کرد.

2051