لیگ آزادگان/ سپیدرود، صدر را از دست داد؛گل گهر و ملوان مدعی شدند

لیگ آزادگان/ سپیدرود، صدر را از دست داد؛گل گهر و ملوان مدعی شدند

تیم سپیدرود رشت با توقف در برابر راه آهن صدر جدول را به خونه به خونه هدیه داد.

به گزارش کاپ، هفته یازدهم رقابت های لیگ آزادگان امروز آغاز شد و از ساعت 15 با برگزارذی 6 دیدار پیگیری شد و نتایج جالبی هم در آن بدست آمد.

تیم سپیدرود رشت در تهران به دیدار راه آهن رفت و نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 دشت نکرد تا صدرجدول را به خاطر تفاضل گل کمتر به خونه خونه هدیه کند. راه آهن و مهدی پاشازاده هم با این یک امتیاز 16 امتیازی شد.

گل گهر سیرجان با برتری 4-0 در برابر میزبانش، استقلال اهواز 21 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. استقلال اهواز هم با 4 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند. گل های گل گهر توسط صغیری، اوخ، گلزاری و شهسواری زده شد.

جدال شاگردان مایلهی کهن و میثاقیان در تیمهای ملوان و بادران هم با یک گل به سود ملوان خاتمه پیدا کرد. انزلی چی ها با این برد 21 امتیازی شدند و در رده چهارم قرار گرفتند. پویا غلامی در دقیقه 87 تک گل این مسابقه را به ثمر رساند. تیم بادران هم 16 امتیازی باقی ماند.

مس کرمان با دو گل دلیر و زنده روح در دقایق 30 و 45 موفق شد تیم فولاد یزد را شکست دهد و 16 امتیازی شود. تیم فولاد یزد هم با 8 امتیاز در پایین جدول باقی ماند.

اکسین البرز در خانه مقابل مس رفسنجان با نتیجه 1-1 متوقف شد. با این نتیجه شاگردان فیروز کریمی 20 امتیازی شدند و به رده پنجم سقوط کردند. تیم مس رفسنجان هم 8 امتیازی شد. مجید ترکاشوند برای اکسین و خدامرادی برای تیم رفسنجانی گل زدند.

خیبر خرم اباد هم با یک گل موفق شد فجرسپاسی شیراز را از پیش رو بردارد. خیبر با این نتیجه 12 امتیازی شد و موقتا در رده دوازدهم قرار گرفت. تیم فجر هم با همان 4 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.