تشدید بحران مصدومیت بازیکن های دورتموند

تشدید بحران مصدومیت بازیکن های دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه مسابقه جام حذفی مقابل تیم دسته دومی یونیون برلین، بحران مصدومیت گریبان گیر تیم بوروسیا دورتموند شده است.

به گزارش وبسایت نود، سه مهره کلیدی دورتموند یعنی کریستین پولیسیچ 18 ساله آمریکایی، پیر امریک اوبامیانگ و عثمان دمبله در آستانه مسابقه تیم خود در جام حذفی، دچار مصدومیت شده و حضور آنها در دیدار با یونیون برلین در هاله ای از ابهام قرار دارد. دورتموند در 3 فینال اخیر جام حذفی آلمان متحمل 3 شکست شده است. توماس توخل سرمربی دورتموند می گوید:

بدشانسی بزرگ این است که هنوز نمی دانیم آیا می توان از این سه بازیکن استفاده کرد یا خیر. دو بازیکن ما دچار بیماری شده ولی اوبامیانگ به علت ضرباتی که در بازی مقابل اینگولشتات دریافت کرد، احساس ناراحتی می کند. بازگشت مارکو رویس هم تا چند هفته طول می کشد. این شرایط باعث شده تا کار برای ما پیچیده تر بشود ولی هنوز هم می توان با حفظ روحیه تیمی، به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

همچنین مارسل اشملتزر، رافائل گریرو و آندره شورله نیز مصدوم بوده و فعلاً قادر به همراهی تیم خود نیستند. دورتموند پس از تساوی 3-3 مقابل اینگولشتات در هفته هشتم بوندس لیگا، باید میزبان تیم دسته دومی یونیون برلین در بازی های جام حذفی باشد. 12000 نفر از هواداران برلینی به وستفالن سفر کرده اند تا بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند. ینس کلر هدایت تیم خوب یونیون برلین را بر عهده دارد.

4464