انتقاد ستاره پیشین بایرن مونیخ از عملکرد رناتو سانچز

انتقاد ستاره پیشین بایرن مونیخ از عملکرد رناتو سانچز

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره پیشین بایرن مونیخ از عملکرد رناتو سانچز پرتغالی انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهمت شول که بین سال های 1992 تا 2007 برای باشگاه بایرن مونیخ به میدان رفت از عملکرد رناتو سانچز پرتغالی که اخیرا جایزه پسر طلایی اروپا را دریافت کرد راضی نیست. شول همچنین از عملکرد کینگزلی کومان و جولیان گرین هم انتقاد کرده است.

شول به شبکه ARD آلمان گفته:

بایرن در خط دفاع و همچنین پست هافبک دفاعی خوب بازی می کند. سپس رناتو سانچز وجود دارد که توپ را بیش از حد نگه می دارد. او هیچ وقت مستقیم بازی نمی کند. او همیشه می خواهد پاس خلاقانه بدهد.

بعد توپ به کومان می رسد و همین مسئله در مورد او هم صادق است. او همیشه می خواهد رقص کوچک خودش را در زمین انجام دهد. به جولین گرین می رسیم که به جز گلی که به آگزبورگ زد اصلا در جریان بازی نبود. دیگر بازیکنان خیلی سریع بازی می کنند اما نبود این سه بازیکن در حمله احساس می شود.

خوب است که گرین موفق به گلزنی شد و او محصول آکادمی باشگاه محسوب می شود اما نکته مایه افسوس این است که اگر می خواهید در بایرن بمانید باید خودتان را در زمین نشان دهید و در جریان بازی باشید. مثل کاری که یاشوا کیمیش می کند.

این بازیکنان به بایرن آمدند تا جای روبن و ریبری را پر کنند اما فکر نمی کنم توانایی این کار را در آینده نزدیک داشته باشند. این بنظر من یک مشکل است. کومان، سانچز و داگلاس کوستا هم همین مشکل را دارند.

2031