کلوپ: شایعات انتقال ستارگان لیورپول به باشگاه های اسپانیایی نگرانم نمی کند

کلوپ: شایعات انتقال ستارگان لیورپول به باشگاه های اسپانیایی نگرانم نمی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول اعتقاد دارد تمایل باشگاه های بزرگ به جذب بازیکنان آن ها نشانه پیشرفت این تیم است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در واکنش به گزارش رسانه های اسپانیا مبنی بر تمایل باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید به جذب ناتانیل کلاین و فیلیپ کوتینیو ضمن تاکید بر اینکه این اخبار نگرانش نمی کند عنوان کرده تمایل این باشگاه ها نشان دهنده پیشرفت لیورپول است.

کلوپ به نقل از ESPN گفته:

این واقعا نشانه خوبی است. تنها باشگاه های بزرگ به دنبال آن ها هستند؟ چند ماه پیش رسانه ها می گفتند کلاین باید به استون ویلا برود و به آن ها برای بازگشت به لیگ برتر کمک کند. چه چیزی می توانم بگویم؟ بهتر است که حداقل درباره رئال مادرید و بارسلونا صحبت کنند.

این فصل چند بازی کردیم؟ 9 بازی. تنها 9 بازی کردیم و باید راجع به این مسائل صحبت کنیم. آن ها می خواهند این بازیکنان را در ژانویه جذب کنند یا تابستان؟ آیا فکر می کنند می توانند کلاین را در زمستان بخرند؟ این خبرها خوب هستند اما اهمیتی ندارند.

خیلی مهم است که راهی را آغاز کنیم که به همه ما احساسی را بدهد که می توانیم موفق شویم. در این لحظه اگر باهوش باشید اینجا می مانید تا با هم به این راه ادامه دهیم. الان چیزی برای گفتن که باعث شود راه مان تغییر کند وجود ندارد.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین درباره شرایط دیووک اوریگی که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده گفت:

شرایط برای اوریگی واضح و ساده است. اکتبر گذشته، زمانی که به لیورپول آمدم او فاصله زیادی با تیم نخست داشت. در ماه ژانویه و فوریه به همه نشان داد که چگونه مهاجمی است. پس از مصدومیتش در ماه آوریل به زمان نیاز داشت. شرایط برای یک مهاجم جوان گاهی اوقات اینگونه است. حالا دوباره اکتبر شده و او کاملا در وضعیت متفاوتی قرار دارد. او در مسیر خوبی است.

او هنوز پسر جوانی است اما باید یاد بگیرد. ما از حضور او و بازگشت به دوران آمادگی خوشحال هستیم. در یک باشگاه کوچک شما همیشه بازی می کنید اما در یک باشگاه بزرگ شما باید از زمان بازی تان استفاده کنید. من با اوریگی صحبت خوبی داشتم. ما با هم نزدیک هستیم. آیا بی تاب می شود؟ شاید. من چه کاری می توانم بکنم؟ این اتفاق ممکن است رخ دهد و من باید شرایط را مدیریت کنم. گاهی اوقات شما باید صبر کنید. زمانی که 35 ساله می شوید، شما می خواهید به بهترین بازیکنی که می توانستید تبدیل شده باشید. برای این موضوع باید از هر جلسه تمرینی استفاده کنید.

خیلی ها آلبرتو مورنو را تمام شده دانستند اما او الان از زمان آمدن من به لیورپول در بهترین وضعیت خود قرار دارد. هر 4 مدافع تیم در بازی با تاتنهام خوب کار کردند. بهترین چیز این است که من یک ترکیب اصلی دارم و روی نیمکت 6 بازیکن دارم که با عملکردشان در تمرینات، عملکردشان در بازی قبلی و وضعیت جسمانی شان برای حضور در ترکیب اصلی به من فشار می آورند. در این شرایط ما می توانیم تغییرات خوبی در ترکیب ایجاد کنیم. داشتن بیش از 11 بازیکن آماده تنها راه برای موفق شدن است.

2031