آلاوز 1 - 4 رئال مادرید؛ هت تریک رونالدو و تثبیت صدر نشینی

آلاوز 1 - 4 رئال مادرید؛ هت تریک رونالدو و تثبیت صدر نشینی

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته دهم رقابت های لالیگا رئال مادرید در خارج از خانه بردی ارزشمند و پرگل کسب کرد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، تیم زیدان از هفته دهم رقابت های لالیگا با قضاوت آقای ژوزه ماریا سانچز در ورزشگاه مندیزوروتزا و در مقابل دیدگان 19,840 تماشاگر به مصاف تیم آلاوز رفت و در نهایت موفق شد با اولین هت‌تریک فصل کریستیانو رونالدو در پیراهن رئال مادرید، به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست یافته و با 24 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند.

دقیقه '7 (1-0)(دیورسون): دنیلو در میانه میدان توپ را لو داد و تئو هرناندز حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد که روی یک مجموعه اشتباهات دفاعی و دروازه بان رئال مادرید، ارسال زمینی این بازیکن به دهانه دروازه، به راحتی از واران و ناواس عبور کرد تا دیورسن دروازه پیش روی خود را باز کند.

دقیقه '16 (1-1)(کریستیانو رونالدو): مادریدی ها خیلی زود جبران کردند؛ ضربه ایستگاهی بیل از پشت محوطه با دست مدافع آلاوز در دیوار دفاعی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ این اولین ضربه پنالتی اعلام شده برای رئال مادرید در فصل 2016/17 بود که رونالدو خلاف جهت حرکت دروازه بان، موفق به گلزنی شد.

دقیقه '24: په په به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، جای خود را به ناچو داد تا تعویض اول زیدان اجباری باشد.

دقیقه '32 (1-2)(کریستیانو رونالدو): روی پاس بنزما، رونالدو پشت محوطه صاحب توپ شد و بعد از چند گام رو به جلو شوت خوبی روانه دروازه کرد که با برخورد به پای مدافع آلاوز کمی اوج گرفت و از بالای دست دروازه بان به گوشه دروازه راه یافت تا ستاره پرتغالی شب خوبی داشته باشد.

دقیقه '45: باز هم یک اشتباه و فضا در خط دفاعی رئال مادرید، که کاماراسا به خوبی از آن استفاده کرد و بعد از عبور دادن توپ از میان پاهای واران در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ناواس با واکنشی عالی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه '78 (پنالتی از دست رفته): باز هم ضربه پنالتی برای رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و فرصت هت‌تریک و تمام کردن کار را داشت اما مسیر ضربه او را پاچکو به خوبی تشخیص داد و با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه '84 (1-3)(آلوارو موراتا): موراتا که این روز ها خیلی خوب گل می زند، این بار روی پاس بلند مارسلو پشت دفاع حریف، با فراری تند و تیز خود را به توپ رساند و با اولین ضربه، بلافاصله توپ را از بالای سر دروازه بان وارد دروازه آلاوز کرد تا خیال زیدان از کسب پیروزی راحت شود.

دقیقه '88 (1-4)(کریستیانو رونالدو): ستاره پرتغالی بالاخره هت‌تریک کرد؛ این بازیکن توپ را داخل محوطه به مارسلو سپرد و سپس روی پاس مدافع برزیلی، از بین مدافعان آلاوز به توپ ضربه زد تا پنجمین گل فصل خود در رقابت های لالیگا را به ثمر رسانده و به جمع مدعیان آقای گلی بازگردد.

با کسب این نتیجه رئال مادرید 24 امتیازی شد و زیدان نگرانی بابت از دست رفتن صدر جدول در این هفته از رقابت ها نخواهد داشت.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771