جاگیلکا: اورتون، شروعی دوباره؛ وین رونی برگرد به تیمت

جاگیلکا: اورتون، شروعی دوباره؛ وین رونی برگرد به تیمت

وبسایت رسمی برنامه نود - این روزها اخبار و شایعات پیرامون کاپیتان تیم ملی انگلیس که جایگاه ثابت خود در تیم ملی و منچستر یونایتد از دست داده، زیاد به گوش می رسد.

به گزارش وب سایت نود، به نظر می رسد وین رونی 31 در این فصل جایگاه مطمئنی در برنامه های باشگاه منچستر نداشته باشد، و همین مسئله شایعات زیادی را در ارتباط با انتقال این بازیکن به سایر تیمها به وجود آورده است.

وین رونی بازیکن سابق اورتون از ابتدای این فصل روزهای سختی را در ترکیب منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس می گذراند، به طوری که شایعات زیادی پیرامون برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس ایجاد شده و همه جا حرف از رفتن این بازیکن به تیمی دیگر است. در این شرایط بازیکن تیم فوتبال اورتون در مورد وین رونی اظهار نظر کرده و به او پیشنهاد داد که به اورتون بازگردد. فیل جاگلیکا بازیکن تیم اورتون معتقد است که وین رونی باید به اورتون برگردد زیرا همه در گودیسون پارک از او استقبال خواهند کرد، و گذشته ها فراموش شده است. جاگلیکا در این باره گفت:

یک شروع دوباره می تواند به وین رونی کمک کند. او یک اورتونی است و مطمئنم که هواداران هم او را دوست دارند. او سالها پیش پلی برای این روزهای خود ساخت، سال های زیادی را برای تیم ملی تلاش کرد و این همان فضایی که رونی در اختیار دارد و می تواند به آن دلخوش کند. پرواضح است که وین رونی قرارداد طولانی با منچستر یونایتد دارد، و هنوز کاپیتان آنهاست. اینکه او چند وقتی است در ترکیب این تیم بازی نمی کند، به این معنا نیست که او در تیمش تأثیرگذار نیست و بازیکن مهمی به حساب نمی آید.

جاگلیکا در ادامه هم گفت:

واضح است که شما باید با مربی تیم صحبت کنی، و ببینی که آیا بازیکن برای برنامه های آتی او مناسب است یا خیر. همه ما می دانیم که رونی هنوز هم بازیکن بزرگی است و طرفداران زیادی دارد، مسئله ای که وین رونی در اکثر دوران فوتبالی اش به همین صورت بوده است. شاید این وضعیت برای رونی نوعی تکرار و عادت شده و یک شروع دوباره شاید بتواند به او کمک کند تا بار دیگر قهرمان هواداران تیم باشد.

و صحبت آخر جاگلیکا:

این یک مورد خاص است. در این باره باید با مربی تیم صحبت کنید که آیا چنین بازیکنی را می خواهد یا خیر، به نظرم مربی تیم می تواند پاسخ خوبی به سئوال شما بدهد و البته بعید هم می دانم که اطلاعات زیادی را در اختیار دیگران قرار دهد.

وین رونی از 16 سالگی در ترکیب تیم فوتبال اورتون در لیگ برتر انگلیس بازی کرد. وی در 18 سالگی راهی منچستر یونایتد شد و تا کنون بیش از 12 فصل برای شیاطین سرخ بازی می کند.

2081