دیگو لوپز: از خط خوردن کاسیاس از تیم ملی شگفت زده نشدم

دیگو لوپز: از خط خوردن کاسیاس از تیم ملی شگفت زده نشدم

وبسایت رسمی برنامه نود – دیگو لوپز، دروازه بان اسپانیول که سابقه حضور در رئال مادرید و میلان را دارد در مورد خط خوردن کاسیاس از لیست تیم ملی صحبت کرد.

یه گزارش وبسایت نود، این دروازه بان که پس از دورانی ناکام در میلان و نیمکت نشینی در سن سیرو در اسپانیول به روزهای خوبش برگشته است در مورد احتمال بازگشت به تیم ملی گفت:

درها را به روی حضور در تیم ملی اسپانیا نبسته ام و نخواهم بست. کاملا برعکس درها به روی همه باز است. لوپتگی نشان داده که هر کسی بدون توجه به نامش شانس حضور در تیم ملی را دارد. در فوتبال اسپانیا این مسئله خیلی مهم است. باید در باشگاهت توانایی هایت را ثابت کنی و مهم نیست که سنت چقدر است و نامت چیست. از همین جا به او تبریک می گویم چرا که در حال احیای تیم ملی اسپانیاست و موفق بوده است. از خط خوردن کاسیاس متعجب نشدم. او هم یکی مثل بقیه است و رقابت برایش زیاد است. شاید در لیست های دیگر قرار بگیرد. همه باید با شرایطی برابر با هم رقابت کنند.

وی در مورد کار سخت محصولات آکادمی رئال مادرید برای رسیدن به تیم اصلی بیان کرد:

ماجرا همیشه یکسان بوده است. در رئال ستارگان جهانی حضور دارند و سخت است که از آکادمی به تیم اصلی برسی. برای  بازیکنانی مثل ناچو، کاسمیرو و موراتا خوشحالم که نشان دادند که می توانند در رئال فیکس باشند چرا که اعتماد به بازیکنان آکادمی خیلی مشکل است. تاریخ نشان داده که کار بازیکنان آکادمی خیلی مشکل است. باید سخت بجنگند تا بالاخره جایگاهی پیدا کنند و به ترکیب برسند.

دیگو لوپز در مورد شرایط خود در اسپانیول اظهار داشت:

در این جا س خوبی دارم. تیم خوبی داریم. خیلی خوشحالم چرا که به اندازه کافی بازی می کنم و شرایط خوبی دارم. زندگی در بارسلونا خیلی خوب است. در بارسلونا رئالی های زیادی وجود دارند و شهر بزرگی است.

1140