مونیر: هرگز این گل را فراموش نخواهم کرد

مونیر: هرگز این گل را فراموش نخواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه و زننده گل پیروزی بخش تیمش در برابر بازل سوئیس، این گل را خاطره ای فراموش نشدنی توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابتها، شب گذشته (سه شنبه شب) بازل سوئیس میزبان قهرمان لیگ فرانسه بود، و در حالیکه بازی تا آخرین دقایق با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می شد، توماس مونیر مدافع راست تیم فرانسوی با یک ضربه والی بسیار زیبا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا این تیم همراه با آرسنال انگلیس از این گروه صعود کنند.

آدرین رابیوت که در 15 دقیقه آخر بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، پاس دقیقی را روی خط محوطه جریمه بازی برای مونیر ارسال کرد و این مدافع بلژیکی با ضربه والی به گوشه دروازه میزبان، گل دوم و پیروزی بخش PSG را به ثمر رساند. این مدافع 25 ساله پس از پایان بازی در گفتگویی با beIN Sports در مورد این بازی اینگونه توضیح داد:

بازی برابر تیم بازل که از دفاع سازمان یافته و منسجمی برخوردار استَ بسیار دشوار بود. در کناره های زمین فضاهای خالی وجود داشت که در برخی اوقات در طول بازی از آن فضاها استفاده کردم.

مونیر در مورد گل بسیار زیبایش با ضربه والی هم گفت:

گل بسیار عالی زدم، اما من باید در همان نیمه اول روی کرنر لوکاس گل می زدم. با این گل فقط فرصت هدر داده را جبران کردم. البته نباید به سادگی از پاس خوب آدرین رابیوت گذشت. لحظه فوق العاده ای بود، و خاطره شگفت انگیزی را برای من رقم زد.

با این پیروزی تیم پاریسن ژرمن با کسب 10 امتیاز صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کرد. اما برای تعیین سرگروهی رقابت نزدیکی با آرسنال انگلیس دارد. آرسنال هم با 10 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه اول رقابتها جای دارد.

2081