دی بروین: اگر صعود نکنیم، پیروزی بر بارسلونا ارزشی نخواهد داشت

دی بروین: اگر صعود نکنیم، پیروزی بر بارسلونا ارزشی نخواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی معتقد است اگر تیمش نتواند در هفته پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بورسیا مونشن گلادباخ آلمان پیروز شود، پیروزی تاریخی آنها مقابل بارسلونا هیچ ارزشی نخواهد داشت.

به گزارش وب سایت نود، کوین دی بروین هافبک منچستر سیتی در دیدار شب گذشته (سه شنبه شب) توانست از روی یک ضربه آزاد بسیار زیبا دروازه رقیب اسپانیایی را باز کند، و به این ترتیب نقطه شروعی برای عملکرد شگفت انگیز و پیروزی تاریخی شاگردان گواردیولا برابر تیم سابقش بود.

منچستر سیتی که شش بازی متوالی را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشته بود، شب گذشته به دومین برد خود در طی چهار روز دست یافت. کوین دی بروین هافبک خلاق منچستر سیتی عقیده دارد منچستر سیتی باید پیش از تعطیلات بازی های ملی، با حفظ روند موجود به عملکرد خوب خود ادامه داده و با شکست میدلزبورو صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند. این بازیکن ملی پوش بلژیکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

همه از پیروزی ما حرف می زنند چون رقیب ما تیمی قدرتمند به نام بارسلونا بود؛ البته اگر نتوانیم بازی پایان هفته خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم، دیگر پیروزی برابر بارسلونا ارزشی نخواهد داشت. باید در دو بازی آینده خود با همین کیفیت انجام دهیم و با شکست میدلزبورو بتوانیم صدر جدول لیگ برتر را حفظ کنیم.

وی در ادامه گفت:

بازی برابر بارسلونا بسیار دشوار بود. همه تیمها با تمام توان برابر ما حاضر می شوند. باید وظیفه خود را به همان شیوه ای که می دانیم، به پایان برسانیم. بازی برابر میدلزبورو آزمون دیگری برای تیم ما خواهد بود. این بازی کاملاً متفاوت از دیدار برابر بارسلونا است اما بهر صورت باید وظیفه خود را انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

منچستر سیتی در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به اولین پیروزی خود در طی شش دیدار با بارسلونا در چهار سال گذشته دست یابد. دی بروینه در اولین سال حضورش در منچستر سیتی موفق شد همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، اما با این وجود هافبک بلژیکی منچستر سیتی معتقد است پیروزی برابر بارسلونا بهترین عملکرد آنها در رقابت های اروپایی بوده است. دی بروینه ادامه داد:

من فقط دو سال است که با پیراهن منچستر سیتی در رقابت های اروپایی حضور دارم؛ در این مدت هم باید بگویم بازی برابر بارسلونا یکی از بهترین عملکردهای تیم ما بود. در نیم ساعت اول بازی کمی عصبی بودیم اما پس از آن توانستیم راه تحت فشار گذاشتن حریف را پیدا کردیم و بازی را در اختیار خود بگیریم. به نظرم، پس از آنکه گل تساوی را به ثمر رساندیم، دیگر خیلی خوب بازی کردیم. آنها هم دیگر نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند و فکر می کنم کاملاً شایسته این پیروزی بودیم. تیم ما سعی کرد به همان شیوه ای که در نیوکمپ بازی کرد، عمل کنیم. در اسپانیا تیم ما برخی اشتباهاتی داشت اما به طور کلی شیوه بازی ما همانند بازی رفت در نیوکمپ بود.

و حرف های پایانی دی بروین:

معلوم است وقتی برابر تیمی مثل بارسلونا اشتباه می کنید، با نتیجه سنگینی مثل 4 بر صفر شکست بخورید. امروز تیم ما اشتباهات کمتری داشت و توانست به پیروزی 3 بر یک دست یابد. بارسلونا تیم بسیار خوبی است اما ما در این دیدار عملکرد بسیار عالی داشتم و توانایی های خود را نشان دادیم.

2081