اسپالتی: رم همچنان بدون تمرکز بازی می‌کند

اسپالتی: رم همچنان بدون تمرکز بازی می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - رم در دیدار برگشت لیگ اروپا در خانه آستریا وین به برتری 4-2 رسید تا به تنهایی در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، پس از این دیدار لوچانو اسپالتی در شرایطی در کنفرانس خبری ظاهر شد که مشخص بود از این نتیجه رضایت 100 درصدی ندارد، او با ابراز ناراحتی از گل‌هایی که شاگردانش دریافت کردند اعلام کرد این تیم نباید به سادگی گل‌ بخورد. جالوروسی در این دیدار در دقایق ابتدایی از حریف خود عقب افتاد اما بازگشت قدرتمند این تیم باعث شد تا در نهایت این دیدار با حساب 4-2 به نفع رم به پایان برسد، با این حال اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

آستریا وین مهاجمین خطرناکی دارد اما گل دومی که دریافت کردیم حاصل آسودگی بیش از حد بازیکنان ما بود، این مسئله‌ای است که نباید بار دیگر شاهدش باشیم چرا که رم نباید چنین گل‌های ساده ای را دریافت کند. با این حال با این پیروزی شرایط خوبی در جدول پیدا کردیم و در مسیر مناسبی قرار گرفتیم. در دیدار مقابل امپولی از لحاظ ذهنی پیشرفت‌هایی داشتیم و در این دیدار توانستیم آنرا بهبود ببخشیم، از اینکه شاهد پیشرفت شرایط ذهنی بازیکنان رم هستم بسیار خوشحالم. اتحاد بازیکنان بیشتر شده است و به همین دلیل می‌توانیم بدون استرس و فشار به کارمان ادامه دهیم. با این حال باید از ابتدا تا انتهای بازی تمرکزمان را حفظ کنیم تا دیگر به حریفان اجازه ندهیم گل‌هایی مانند گل دوم آستریا وین را به ما تحمیل کنند. نمی‌توانم بگویم در بهترین شرایط به سر می‌بریم، اما در حال بازگشت به شرایط خوبمان هستیم.

1899