پیش بازی منچستر سیتی - میدلزبورو؛ پپ به دنبال ادامه روند پیروزی ها

پیش بازی منچستر سیتی - میدلزبورو؛ پپ به دنبال ادامه روند پیروزی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی دو برد مهم را در هفته گذشته به دست آورد.

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان میدلزبورو است که بعد از چند نتیجه ضعیف، تیم پپ دوباره به روند برد بازگشت. شش بازی بدون برد که به حذف از جام اتحادیه ختم شد، بدترین آمار پپ را در دوران مربیگری این سرمربی اسپانیایی رقم زد. اما منچستر سیتی در هفته قبل واکنش خوبی داشت و در دو بازی هفت گل زد و فقط یک گل دریافت کرد. آن ها در لیگ برتر وست برومویچ را با 4 گل شکست دادند و سپس در لیگ قهرمانان اروپا، نتیجه ای عالی کسب کردند و بارسلونا را با نتیجه 3-1 از پیش رو برداشتند. آگوئرو روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، او مقابل وست برومویچ دو گل زد تا تعداد گل های این فصلش را با عدد 13 برساند. آگوئرو فقط یک گل تا رسیدن به رکورد 150 گل در سیتی فاصله دارد.

در آن سمت میدان، میدلزبورو که در رده پانزدهم جدول لیگ قرار دارد. هفته گذشته به اولین برد خود در شش بازی قبل دست یافت. تیم کارانکا بعد از تحمل سه شکست در 4 مسابقه لیگ برتری، تساوی ارزشمندی را در مقابل آرسنال در هفته نهم کسب کرد که همین امتیاز، سکوی پرتاب این تیم بود و آن ها هفته گذشته برنموث را شکست دادند تا قدری شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

سیتی در این بازی، سانیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دلف نیز به این بازی نمی رسد. انتظار می رود براوو بعد از غیبت در بازی مقابل بارسلونا به دلیل محرومیت، دوباره درون دروازه سیتی قرار گیرد. فرناندینیو که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل بارسلونا مصدوم شد، ممکن است در این دیدار حضور پیدا نکند.

در آن سمت میدان، رامیرز به دلیل محرومیت غایب است. هازبند، آیالا، دی رون و استوانی نیز به دلیل مصدومیت شرایطشان هنوز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی؛

این اولین ملاقات دو تیم در لیگ برتر از سال 2009 است. در فصل 2008-2009 سیتی در خانه خود 1-0 پیروز شد و بورو در خانه 2-0 به پیروزی رسید.

بعد از آن که سیتی در 14 مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر مقابل بورو به هیچ بردی نرسید (5 تساوی و 9 باخت)، سیتیزن ها در شش مسابقه قبلی خود در لیگ برتر مقابل سیتی، به 4 برد رسیده اند.

میدلزبورو بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر، توانسته منچستر سیتی را شکست داده است. 11 بار.

در ماه می 2008، میدلزبورو در خانه موفق شد 8-1 منچستر سیتی را شکست دهد. این بهترین پیروزی بورو در لیگ برتر و سنگین ترین شکست سیتی در لیگ جزیره به حساب می آید.

بورو در ده بازی این فصلش در لیگ برتر، نه گل به ثمر رسانده است در حالی که آگوئرو به تنهایی در ده بازی این فصل، هشت گل زده است.

سیتی در این فصل در بازی هایش، 466 دقیقه از حریفانش پیش بوده که بهتر از هر تیم دیگری است.

2021