بازگشت علی‌عسگر به تمرینات سیاه‌جامگان

بازگشت علی‌عسگر به تمرینات سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش‌سه"، حمیدرضا علی عسگر بازیکن تیم سیاه‌جامگان مدتی پیش و بعد از درگیری که در تمرین سیاه‌جامگان پیش آمد در اعتراض به مشکلات مالی و وضعیت به هم ریخته این تیم، تمرینات را ترک کرده بود.

تمرینات تیم فوتبال سیاه‌جامگان با حضور خداداد عزیزی و قول هایی که او از مدیران باشگاه گرفت، از سر گرفته شد و امروز حمید علی عسگر هم به سایر اعضای تیم ملحق شد و با تیم تمرین کرد. علی عسگر در گفتگو با خبرنگار ما در مورد آخرین وضعیت خود و تصمیم برای بازگشت به تمرینات گفت:« با صحبت هایی که با آقای عزیزی داشتیم به تیم برگشتم و امروز در تمرینات تیم حضور داشتم؛ قرار شده مشکلات تیم تا چند روز مانده به بازی مقابل استقلال خوزستان حل شود. خود آقای عزیزی گفته اند که اگر مشکلات حل نشود، اولین نفر تیم را ترک خواهند کرد.»

محمد خان‌زاده دیگر بازیکن تیم سیاه جامگان هم همراه با  علی‌عسگر تمرینات را ترک کرده بود و باید ببینیم این بازیکن چه تصمیمی در آینده خواهد گرفت.  با توجه به قول هایی که مدیران باشگاه سیاه‌جامگان به بازیکنان تیم برای حل شدن مشکلات مالی داده اند، باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقاتی در این باشگاه رقم خواهد خورد.