منچستر سیتی 1 - 1 میدلزبورو؛ 2 امتیاز سیتیزن ها دقیقه 91 پرید

منچستر سیتی 1 - 1 میدلزبورو؛ 2 امتیاز سیتیزن ها دقیقه 91 پرید

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در بازی که کنترل توپ و میدان را در دست داشت در آخرین لحظات برتری را از دست داد تا دو امتیاز مهم خانگی را از دست بدهد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستر سیتی و میدلزبورو از هفته یازدهم لیگ برتر در ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 32:  سیتی رفته رفته فشار حملاتش را بیشتر کرد. پاس پشت پای گوندوغان در محوطه جریمه به آگوئرو رسید اما والدز ضربه این بازیکن را مهار کرد. ضربه سیلوا در ادامه به تیر دروازه خورد اما این بازیکن در آفساید قرار داشت.

دقیقه 36: مدافع تیم مهمان توپ را از جلوی آگوئرو دور کرد اما توپ به ناواس رسید. سانتر زمینی این بازیکن در دهانه دروازه به سیلوا رسید اما والدز بار دیگر با یک عکس العمل خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 43: سیتی سرانجام موفق شد به گل رسید. پاس رو به جلوی تماشایی دی بروین به آگوئرو رسید و این بازیکن با یک بغل پا در دهانه دروازه موفق شد تیمش را پیش بیندازد. آگوئرو با این گل توانست به آمار 150 گل زده برای منچستر سیتی در 223 بازی برسد.

دقیقه 48: نگردو که متوجه شد براوو از دروازه خودش بیرون آمده از میانه زمین دروازه سیتی را هدف گرفت اما براوو توانست در آخرین لحظه توپ را با مشت به کرنر بفرستد.

دقیقه 91: میدلزبورو در یکی از معدود موقعیت های خود در آخرین لحظات بازی موفق شد روی سانتر فرند و ضربه سر پر قدرت دی رون که جلو کشیده بود به گل تساوی برسد تا اتحاد در سکوت فرو برود.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا دانلود و تماشا کنید

2031