پیش بازی رئال مادرید - لگانس؛ لژیا ورشو را فراموش کن

پیش بازی رئال مادرید - لگانس؛ لژیا ورشو را فراموش کن

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال رئال مادرید، صدرنشین 24 امتیازی لالیگا سانتاندر اسپانیا فرداشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان لگانس ، تیم پایین نشین جدول خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار در شرایطی برگزار می شود که رئال مادرید همچنان نفس بارسای 22 امتیازی را پشت سر خود حس می کند و لگانس از 10 بازی گذشته خود تنها 10 امتیاز کسب کرده است. مادرید در آخرین دیدار خود چهارشنبه شب در ورشو با گل دیر هنگام کواچیچ با تساوی 3 بر 3 متوقف شد. دیداری که شاگردان زین الدین زیدان را غافلگیر کرد و حالا آن ها با شرایط سختی برای صدرنشینی در گروه رو در رو هستند و ممکن است سفید پوشان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند. در آن سوی میدان لگانس نگون بخت سه بازی اخیر خود را به سوسیداد، مالاگا و سویا باخته است.

رئال مادرید همچنان در نبود دو مدافع مستحکم مرکزی خود با مشکلات زیادی رو در رو است. در نبود راموس و په په، ناچو و واران در قلب خط دفاع بازی می کنند و سن و سال کم و بی تجربگی آن ها در دیدار مقابل لژیا کاملا مشخص بود و باعث شد تا رئال مادرید فرصت های زیادی به حریف گمنامش بدهد و  3 بار نیز دروازه اش را باز شده ببیند. به جز این دو نفر کاسیمیرو و بنزما نیز به علت مصدومیت غایب خواهند بود. اما بازگشت دنی کارواخال و لووکا مودریچ خبر خوش آیندی برای زیدان است. حریف فرداشب رئال مادرید تیمی تدافعی است. هرچند که این تیم در 10 بازی 19 گل دریافت کرده و این آمار اصلا برای یک تیم فوتبال آمار خوبی تلقی نمی شود اما آسیر گاریتانو سرمربی لگانس علاقه زیادی به بازی با 5 مدافع دارد. ترکیبی که با توجه به قدرت رئال در خط حمله قطعا دست نخواهد خورد.

رئال مادرید برای فراموشی غافلگیری عجیبش در لیگ قهرمانان به شدت به این پیروزی احتیاج دارد. پیروزی که با توجه به دیدار سخت بارسلونا در سانچز پیس خوان مقابل سویا، می تواند فاصله دو امتیازی این تیم را با تیم دوم جدول بیشتر هم بکند تا کهکشانی ها با حاشیه امنیت مناسب تری لیگ را ادامه بدهند. علی الخصوص که تیم سوم جدول یعنی اتلتیکو مادرید نیز امشب در خانه سوسیداد مغلوب شد.

*ترکیب احتمالی دو تیم:

*نکات آماری بازی:

*رئال مادرید در 19 بازی از 22 بازی اخیر خود در لالیگا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. در آن سوی میدان لگانس در 3 بازی اخیر خود حداقل دو گل دریافت کرده است.

*رئال مادرید در 22 بازی اخیر خود در لالیگا هیچ گاه شکست نخورده است.

*رئال مادرید در 6 هفته اخیر 3 تساوی و 3 پیروزی کسب کرده است. لگانس از همین تعداد بازی 2 پیروزی و 4 شکست را تجربه کرده است.

1313