آخرین تحولات انتخاب سرمربی اینتر؛ ردپای ایجنت معروف ایرانی

آخرین تحولات انتخاب سرمربی اینتر؛ ردپای ایجنت معروف ایرانی

وبسایت رسمی برنامه نود - انتظار می‌رود سرمربی بعدی اینتر، امروز، یکشنبه و در رقابت بین زولا و مارسلینو تعیین شود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، درحالی که پیولی به عنوان گزینه اصلی و پیشنهادی پیرو آسیلیو و خاویر زانتی مطرح شده بود، وی نتوانست در دیدار روز جمعه نظر مالکان چینی را جلب کند. پس از آن از مارسلینو به عنوان گزینه اصلی یاد شده بود اما جلسه روز شنبه مالکان چینی با زولا، معادلات را تغییر داد. منابع متعدد ایتالیایی خبر می‌دهند حالا باید از زولا به عنوان گزینه اصلی یاد کرد، چرا که وی مورد حمایت ایجنت معروف ایرانی، کیا جورابچیان، که مشاور غیررسمی این گروه چینی نیز هست، برخوردار است.

انتظار می‌رود اینتر امروز و از بین دو گزینه مارسلینو و زولا، مربی بعدی خود را انتخاب کند. جورابچیان ابتدا به دنبال حضور مارسلینو بود اما حالا برای خوشحال و راضی نگه داشتن مدیران ایتالیایی و هواداران، می‌خواهد مربی ایتالیایی انتخاب شود که تجربه بین المللی بالایی هم داشته باشد که برای زولا صادق است. هرچند وی دوران مربیگری موفقی نداشته است، اما به دلیل دوران بازیگری در انگلیس و مربیگری در لیگ چین، شخصیت شناخته شده‌ای محسوب می‌شود.

احتمال می‌رود پس از دیدار امروز اینتر مقابل کروتون، مربی آتی باشگاه انتخاب شود. این درحالی است که پس از جلسه مارسلینو با مالکان چینی ، وی حاضر نشد در مورد نتایج جلسه با خبرنگاران صحبت کند.

1405