پالرمو 1 - 2 میلان؛ روز های خوش روسونری در کورس قهرمانی

پالرمو 1 - 2 میلان؛ روز های خوش روسونری در کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته دوازدهم رقابت های سری آ، تیم های میلان و پالرمو از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت  روسونری روند رو به رشد خود را ادامه داده و یک پیروزی ارزشمند دیگر هم کسب کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، میلان سوم جدولی فرصت خوبی برای حفظ روند رو به رشد خود داشت و در ورزشگاه رنزو باربرا به مصاف پالرمو رفت و در نهایت از فرصت ایده آل استفاده کرده و با کسب 3 امتیاز خارج از خانه، شمار امتیازاتش را به عدد 25 رساند و با یک بازی بیشتر از رم، موقتا به رده دوم صعود کرد. پالرمو نیز با این نتیجه در همان رتبه نوزدهم باقی ماند.

دقیقه '15 (0-1)(سوسو): ارسال توپ از سمت چپ با دفع ناقص دروازه بان و دفاع پالرمو همراه شد و بوناونتورا روی توپ اثر گذاشت تا مقابل پای سوسو قرار گرفته و این بازیکن با شلیکی محکم دروازه خالی پالرمو را باز کند.

دقیقه '71 (1-1)(ایلیا نستروفسکی):

دقیقه '82 (1-2)(جیانلوکا لاپادولا): بازیکنی که تنها 3 دقیقه قبل به جای باکا وارد میدان شده بود، سرنوشت بازی را عوض کرد؛ کرنر ارسالی از سمت چپ به روی دروازه، برگشت داده شد و پشت محوطه توپ مقابل پای سوسو قرار گرفت، شوت محکم این بازیکن هم در میانه راه با ضربه پشت پای تماشایی لاپادولا تغییر مسیر داد تا حساب کار 2-1 شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771