اسپالتی: در 45 دقیقه دوم خوب بودیم

اسپالتی: در 45 دقیقه دوم خوب بودیم

سرمربی رم درباره نمایش خوب تیمش در بازی هفته دوازدهم سری A حرف زد.

 به گزارش کاپ، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل بولونیا در هفته دوازدهم سری A اعلام کرد تحت تاثیر درخشش تیمش و محمد صلاح، مهاجم مصری باشگاه قرار گرفته است.

 او در این باره اظهار داشت: انتظار داشتم در نیمه دوم بهتر بازی کنیم اما بازگشت دیرهنگام از بازی پنج‌شنبه لیگ اروپا در وین کمی ما را آزار داد. خوب شروع نکردیم اما در ادامه بهتر شدیم. بازیکنان جوان تیم خیلی خوب جای آسیب‌دیده‌ها را پر کردند و در مواقع لزوم دست رم را گرفتند. به طور مثال ناینگولان در دفاع راست عملکرد خوبی داشت. در مجموع به نظرم باید بیش‌تر گل می‌زدیم. در 45 دقیقه دوم یک رم خوب را مشاهده کردم. 

 او درباره بازیکنانش افزود: پاردس زانوی مصدومی داشت و بازی دادن به او ریسک بود. از طرفی فازیو فرم مطلوبی نداشت و برونو پرس هم ندرخشید. رقیب سعی داشت از غفلت ما گل بسازد اما موفق نشد. وقتی محمد صلاح، تیم را به قصد حضور در جام‌ملت‌های آفریقا ترک کند، مجبور به استفاده از الشراوی و ایتوربه هستم. متاسفانه چندان به ایتوربه بازی نداده‌ام و می‌دانم او به همین دلیل آمادگی بدنی مناسبی ندارد. این بازیکن از سرعت مناسبی بهره می‌برد اما در زمینه پاسکاری با هم‌تیمی‌هایش باید بیش‌تر تلاش و تمرین کند.