بونوچی:با منچسترسیتی مذاکره نکردم/ بابت حمایت از فرزندم متشکرم

بونوچی:با منچسترسیتی مذاکره نکردم/ بابت حمایت از فرزندم متشکرم

مدافع یوونتوس از عدم مذاکره با تیم گواردیولا و بیماری فرزندش حرف زد.

 به گزارش کاپ، لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس ادعا کرد تابستان گذشته با سران منچسترسیتی هیچ مذاکره‌ای نداشت و تمام هدفش ماندن در تورین بود.

 او در این باره گفت: هرگز برای پیوستن به منچسترسیتی با این تیم مذاکره نکردم. همیشه یک بر صفر بردن زیباست اما گاهی اوقات به ارائه فوتبال زیبا و ریسکی نیاز دارید. کماکان در حال پیشرفت هستیم. تا وقتی پیروز می‌شوید، آینده برایتان درخشان به نظر می‌رسد.هدف همیشگی ما کسب پیروزی است. متاسفانه مهره تاثیرگذاری مثل دیبالا را از دست داده‌ایم. وظیفه من نیست که درباره خریدها و نیازهای باشگاه در فصل نقل و انتقالات صحبت کنم. امیدوارم به زودی خودم مربی شوم. چند بازیکن خط میانی ما به دلیل ناآمادگی یا آسیب‌دیدگی، این منطقه را برای ما آسیب‌پذیر کرده‌اند.باید به تیم عمق و قدرت بدهیم و تقویت بیش‌تر الزاما از طریق تغییر 11 بازیکن صورت نمی‎‌گیرد. در حال حاضر هر آنچه می‌خواهیم را داریم اما باید تقویت شویم.

 بونوچی در ادامه از هواداران بابت حمایت از فرزند بیمارش تشکر کرد: از هواداران یوونتوسی و غیر یوونتوسی بابت حمایت از فرزندم تشکر می‌کنم.دیدن این حمایت‌ها در هر لباسی، خوشحال‌کننده‌ترین نکته برای متیو و من است. به همه خانواده‌هایی که بیماری مانند فرزند من دارند، توصیه می‌کنم اتحاد و امید خود را حفظ کنند. در این صورت، بهبودی نزدیک است.