کومان: خط دفاع سه نفره چلسی فوق العاده است

کومان: خط دفاع سه نفره چلسی فوق العاده است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی هلندی تیم فوتبال اورتون معتقد است خط دفاع چلسی را بهترین خط دفاع سه نفره ای که تا کنون دیده است توصیف می کند.

به گزارش وب سایت نود، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال اورتون به این مسئله اذعان دارد که خط دفاعی چلسی بهترین خط دفاعی است که با این سیستم بازی می کند.

سزار آزپلیکوئتا، داوید لوئیز و گری کیهیل سه بازیکن اصلی خط دفاعی تیم چلسی هستند که در سیستم 3-4-3 این تیم عملکرد بسیار عالی داشته و در پنج بازی اخیر آبی پوشان لندن دروازه این تیم را بسته نگه داشته اند. رونالد کومان مربی امروز اورتون که خود در بارسلونای رؤیایی دهه 90 یکی از ارکان اصلی خط دفاعی سه نفره این تیم بود، معتقد است که بازی کردن در برابر چنین سیستمی بسیار دشوار است و اگر چلسی بتواند این ذهنیت خود را حفظ کند، قطعاً از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. کومان در این باره به The Sun گفت:

آنتونیو کونته یک ذهنیت همیشه برنده را برای چلسی به ارمغان آورده است. اگر این تیم بتواند چنین ذهنیتی را حفظ کند، آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود. هرگز تیمی با این قدرت هجومی ندیده ام.

وی در ادامه در مورد شکست اورتون در مقابل چلسی گفت:

از این نتیجه باید درس بگیریم. این شکست می تواند درس بزرگی برای همه اعضای تیم باشد.

2081