مرزبان: یک قدم هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

مرزبان: یک قدم هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم خونه به خونه در مورد دیدار حساس برابر اکسین البرز که فردا در بابل برگزار خواهد شد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «شرایط بازی طوری است که هر دو تیم در جام‌ حذفی باخته‌اند و با شکست به این دیدار رسیده‌اند. بازی‌های تیم اکسین را تعقیب می‌کردیم و می‌دانیم که این تیم از کیفیت خوبی برخوردار است.» وی در مورد اینکه برای پیروزی به این دیدار خواهند رفت، ادامه داد: «نمی‌خواهیم برای تیم کری بخوانیم ولی اگر ما بخواهیم به لیگ‌ برتر برسیم در هر بازی باید برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان برویم.»

مرزبان در مورد اینکه" آیا در بازی فردا مصدوم و یا محرومی داریم؟" بیان کرد: «خوشبختانه مصدوم یا محروم نداریم و بازیکنان هم وضعیت بدنی خوبی دارند. از نظر تاکتیکی پیشرفت خوبی داشتیم؛ همچنین از نظر انسانی هم بازیکنان تیم به هم نزدیکتر شدند و این مهمترین موضوعی است  که در تیم ما وجود دارد. ضمن اینکه جالب است از برادران حسن‌زاده‌ هم به خاطر امکاناتی که برای تیم فراهم کردند تشکر کنم.»

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در مورد شکست برابر ماشین‌سازی و حذف از مسابقات جام‌ حذفی و اینکه "آیا روحیه تیمی آنها برای دیدار مقابل اکسین آماده است؟" اضافه کرد: «خب، فوتبال هم مثل زندگی است و طبیعی است که به دنبال جبران باشیم. به دنبال این هستیم که این تیم را به لیگ‌ برتر برسانیم و یک قدم هم پا عقب نمی‌گذاریم. هدف اصلی ما این است که نماینده خوبی برای مردم خونگرم بابل باشیم.»