برنامه انریکه برای حل معضل بال راست بارسلونا

برنامه انریکه برای حل معضل بال راست بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، الکس ویدال به اصرار لوئیس انریکه، تابستان 2018 با رقم 18 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و به دلیل محرومیت بارسلونا، تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود انتظار کشید.

هر چه زمان گذشت، بیشتر مشخص شد که ویدال مهره ای متناسب برای بارسلونا نبوده؛ به طوریکه در هفته های پایانی فصل گذشته حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت.

با جدایی دنی آلوس، پیش بینی می شد که اوضاع برای ویدال عوض شود؛ اما انریکه، سرجی روبرتو را به وی ترجیح داد و ویدال حتی در هفته های اخیر در فهرست 18 نفره نیز قرار نگرفته است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، جدایی ویدال از بارسلونا در زمستان حتمی است؛ با این حال انریکه هنوز هیچ تقاضایی مبنی بر جذب یک بازیکن برای جانشینی وی به مسئولان بارسلونا نداده است. سرمربی بارسا قصد دارد از بازیکنان تیم های پایه در صورت نیاز استفاده کند.

انریکه در بازی با لگانس که سرجی روبرتو و ویدال را در اختیار نداشت، از ماسکرانو به عنوان بال راست استفاده کرد. حتی رافینیا نیز در این پست استفاده شده است.

نمایش سرجی روبرتو با وجود اشتباهاتی که در چند بازی اخیر داشته، تا حدود زیادی خیال انریکه را از سمت راست دفاعی تیمش راحت کرده است.