سجادی:اساس کار ما بر اساس برنامه گودرزی بود

سجادی:اساس کار ما بر اساس برنامه گودرزی بود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:اعداد با رقابت های سال های گذشته قابل قیاس نیست. 

به گزارش کاپ،نصرالله سجادی در حاشیه مراسم معارفه و تودیع وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:حضور آقای جهانگیری را در جمع جامعه ورزش خوشامد می گویم.من تلاش می کنم یک برنامه سه ساله خدمت دوستان عرض کنم.اساس کار ما در وزارت ورزش اساس برنامه آقای گودرزی بود.ایشان برنامه شان را در مجلس شورای اسلامی ارائه کردند. معاونت ها و فدراسیون ها همه تلاش کردند تا وزارت ورزش به خوبی اداره شود.

وی ادامه داد:موضوع طرح استعدادیابی در سراسر کشور را رونق دادیم.ما استعدادهای مختلف در سراسر کشور را شناسایی کردیم. مراکز استعدادیابی را هم تاسیس کردیم. بخش خصوصی نیز به این مساله ورود کرد. از سال 95 دستورش صادر شد. به ورزش های قهرمانی هم توجه ویژه ای داشتیم. حضور بسیار شایسته ورزشکاران ما در آسیایی 2014، معلولین و جانبازان هم نتایج خیلی خوبی گرفتند. در المپیک 2016 هم نتایج خیلی خوبی گرفتیم. من چند عدد را می گویم که خیلی کمتر گفته شده است. در سال 92،93، 94 دررشته های مختلف ورزشی در سطح آسیا که شرکت کرده بودیم و مدال هایی که کسب کردیم 2180 مدال کسب کردیم. اعداد با رقابت های سال های گذشته قابل قیاس نیست. 

سجادی افزود:ورزشکاران ما توانستند 1371 مدال در این سه سال کسب کنند که شامل طلا، نقره و برنز بوده است. ما رشد 10 درصدی در این سه سال داشتیم. ورزشکاران ما که در سال 92 روزی 12 دقیقه ورزش می کردند الان به 16 دقیقه رشد پیدا کردند. ما 13 هزار هیات ورزشی را تاسیس کردیم. از همه فدراسیون ها تشکر می کنیم که تلاش کردند نتایج خوبی کسب کنیم. ما در ورزش های همگانی کارهای ماندگاری انجام دادیم. امیدواریم با حضور دکتر سلطانی فر اینها دوباره ادامه و توسعه پیدا کند.