نویل: انتظارات در تیمی مثل منچستر یونایتد بسیار بالاست؛ شاو باید توانایی های خود را نشان دهد

نویل: انتظارات در تیمی مثل منچستر یونایتد بسیار بالاست؛ شاو باید توانایی های خود را نشان دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرغم پیروزی منچستر یونایتد برابر تیم سوانسی، ژوزه مورینیو به انتقاد از بازیکن جوان تیمش پرداخت.

به گزارش وب سایت نود، لوک شاو و هم تیمی او یعنی کریس اسمالینگ از سوی ژوزه مورینیو مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ این مربی پرتغالی گفته بود ذهنیت برخی از بازیکنان تیمش برای انجام کارهای دفاعی برای بازی در چنین سطحی مناسب به نظر نمی رسد.

گری نویل کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد درباره عملکرد لوک شاو در منچستر یونایتد اظهار داشته بود که این مدافع چپ باید در اولدترافورد به پختگی کامل رسیده و بتواند به انتقادات پیرامون خودش پاسخ مناسبی بدهد. لوک شاو از زمانی که از ساوتهمپتون به منچستر یونایتد آمد، دچار مصدومیت بود و از ماه سپتامبر بود که وی به تیم بزرگسالان منچستر یونایتد آمد. در همین حال گری نویل از مدافع جوان منچستر یونایتد خواست تا با عملکرد مناسب خواسته باشگاه و هواداران را برآورده سازد. بازیکن سابق منچستر یونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:

به نظرم لوک شاو شخصیت پیچیده ای دارد. او بازیکن جوانی است که از ساوتهمپتون به این تیم آمده و باید به لحاظ فیزیکی و روحی و روانی به پختگی کامل برسد. او استعداد بسیار بالایی دارد اما مشخص است که دچار مصدومیت بوده است به همین دلیل باید روی این مسئله کار کند تا به لحاظ روحی و روانی مشکل خاصی برای او پیش نیاید.

نویل در ادامه گفت:

لوک شاو بازیکن جوان با انتظارات بسیار زیاد است اما اکنون او در یک باشگاه بزرگ در کانون توجه قرار دارد. مورینیو می خواهد نام خود را در باشگاه بزرگی مثل منچستر یونایتد ماندگار سازد و از همین رو می خواهد بازیکنانی را در کنار خود داشته باشد تا مطمئن شود که می توانند در کنار او به همین هدف فکر کرده و در این راه به او کمک کنند.

2081