آنچلوتی: پاریسن ژرمن به آسانی بازیکن از دست نمی دهد؛ یوونتوس به وراتی نیاز ندارد

آنچلوتی: پاریسن ژرمن به آسانی بازیکن از دست نمی دهد؛ یوونتوس به وراتی نیاز ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلو آنچلوتی می گوید گرفتن بازیکن از پاریسن ژرمن کار دشواری است.به گزارش وبسایت نود، پس از بروز اختلاف میان مارکو وراتی و اونای امری اخباری توسط رسانه های ایتالیایی مبنی بر قصد وراتی برای ترک باشگاه پاریسی منتشر شد. در این اخبار از تیم هایی نظیر یوونتوس و بایرن مونیخ به عنوان مقصدهای احتمالی وراتی اسم برده شده بود.آنچلوتی در مصاحبه با توتو اسپورت درباره این خبر گفت:

آوردن وراتی به بایرن مونیخ بسیار دشوار است. یوونتوس و بایرن مونیخ وراتی را می خواهند؟ نمی دانم. مدیر برنامه ها گاهی اوقات برای بالا بردن قیمت از این ترفندها استفاده می کنند. هنوز برای آینده برنامه ریزی نکرده ایم و زمان کافی برای آن در اختیار داریم. گرفتن بازیکن از باشگاهی بزرگ همچون پاریسن ژرمن بسیار دشوار است و برای درک این موضوع کافیست به قضیه ماتوئیدی و بحث درباره پیوستنش به یوونتوس در تابستان نگاه کنید. یوونتوس در خط هافبک پیانیچ را دارد و فکر نکنم نیازی به وراتی داشته باشند. آن ها سبک بازی متفاوتی دارند اما به نظرم می توانند در یک نقش بازی کنند.

مارکو وراتی 24 ساله به تازگی قرارداد خود با پاریسن ژرمن را تا 2021 تمدید کرده است و بعید است که باشگاه پاریسی با کمتر از 40 میلیون یورو اجازه خروج را به او بدهد.

7899