پدر آلکس ایووبی اعلام کرد؛ مهاجم نیجریه ای آرسنال، پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفت

پدر آلکس ایووبی اعلام کرد؛ مهاجم نیجریه ای آرسنال، پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم جوان آرسنال قصد جدایی از این تیم را ندارد و می خواهد سالیان سال در جمع توپچی های لندن بماند.

به گزارش وب سایت نود، ایووبی 20 ساله در این فصل به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم اصلی آرسنال به میدان رفته و به عنوان یکی از مهره های تأثیرگذار در تیمی به حساب می آید که ده بازی قبلی لیگ را بدون شکست به پایان برده و اکنون با تیم صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارند.  

پدر الکس ایووبی مهاجم جوان نیجریه ای گفتگویی را با وب سایت AfricanFootball.com انجام داد و هرگونه شایعه در مورد جدایی فرزندش از آرسنال و پیوستن به بارسلونا را رد کرد. وی درباره آینده فرزندش با قطعیت نظرش را گفت:

الکس سال های سال در آرسنال خواهد ماند و برای این تیم بازی خواهد کرد، حتی اگر بارسلونا پیشنهاد رسمی با مبلغی بالاتر را به او پیشنهاد کند. الکس در این سن در جایگاه درست و مناسبی قرار گرفته و عملکردی عالی در آرسنال دارد. هر باشگاهی که برای جذب پسرم تمایل داشته باشد، قطعاً با پاسخ منفی او و باشگاه روبرو خواهد شد.

چوکا، پدر الکس، وضعیت کنونی پسرش را هم اینگونه شرح داد:

اکنون برای او پول مسئله مهمی نیست. بنابراین اگر حتی تیمی مثل بارسلونا هم برای جذب او پیشنهاد بدهد و مبلغ بیشتری هم نسبت به آرسنال به پرداخت کنند، بدون شک الکس باز هم ترجیح خواهد داد تا در لندن و تیم آرسنال بماند زیرا او در این شرایط سنی به هیچ وجه نباید به پول و مسائل مالی فکر کند. او در حال حاضر فقط باید روی حرفه خود، پیشرفت و ارتقاء سطح فنی و کیفیت های بازیش متمرکز شود. مدت زمان زیادی نیست که پسرم برای تیم اصلی آرسنال بازی می کند اما در همین مدت زمان کوتاه همه از فروتنی و تواضع او حرف می زنند. این مسئله به لحاظ شخصیتی بسیار اهمیت دارد زیرا بازیکنان هرگاه نتوانند عملکرد موفقی از نظر فنی داشته باشند، به پرخاشگری و رفتارهای غیرورزشی روی می آورند.

و جمله پایانی چوکا در مورد آینده فوتبالی پسرش:

آینده الکس تا سال های سال در آرسنال رقم خواهد خورد.

2081