تیم ملی جوانان و 5 غایب در کره جنوبی!

تیم ملی جوانان و 5 غایب در کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، در روز آخر بازی ها کره جنوبی با 3 گل تیم زیر 17 سال نیجریه را شکست داد تا با 9 امتیاز قهرمان شود. انگلیس با 6 امتیاز دوم شد و ایران هم با 3 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. نیجریه که با تیم زیر 17 سال خود در این بازی ها شرکت کرده بود بدون امتیاز و در بین چهار تیم چهارم شد.

تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن 5 بازی سنگین در جام ملت های آسیا در منامه بحرین به کره جنوبی سفر کرد تا تجربه بازی در برابر تیم های کره جنوبی – نیجریه و انگلیس را به دست بیاورد که به زعم کارشناسان این اشتباه بود چرا که تیم ملی باید بعد از بازگشت از بحرین نزدیک به دو هفته ریکاوری روحی و روانی و فنی می کرد اما 4 – 5 روز بعد از اینکه از منامه آمد راهی کره جنوبی شد.

اگر چه نتیجه در بازی های تدارکاتی خیلی مهم نیست اما اعزام تیم در شرایط آرمانی به تورنمنت های خارجی را نمی توان نادیده گرفت و طبیعتا نتایج در این دیدارها شخصیت تیم ملی را می سازد.

تیم ملی جوانان در این سفر امید نورافکن و  رضا کرملاچعب را همراه نداشت. هم چنین به دلیل عدم تامین هزینه های همه همراهان از سوی فدراسیون فوتبال کره جنوبی آنالیزور، ماساژور  و فیزیوتراپ همراه تیم ملی جوانان در تورنمنت کره جنوبی نبودند!  

نتایج تورنمنت *کره جنوبی 3 – ایران 1 *انگلستان 8 – نیجریه 1 *ایران 1 – نیجریه 0 *کره جنوبی 2 – انگلستان 1

برنامه روز پایانی شنبه 22 آبان *ایران 1 – انگلستان 4 *کره جنوبی 3 – نیجریه 0