منچستر سیتی، مقصد احتمالی مسی پس از ترک بارسلونا

منچستر سیتی، مقصد احتمالی مسی پس از ترک بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود -  باشگاه منچستر سیتی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن لیونل مسی برخوردار است.

به گزارش وبسایت نود، نشریه مارکا اسپانیا از باشگاه منچستر سیتی به عنوان تیمی که بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن لیونل مسی در صورت ترک بارسونا را دارد نام برده است.

این نشریه امروز در گزارشی مدعی شده لیونل مسی پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را رد کرده و قصد دارد تا سال 2018 که قراردادش با این باشگاه به پایان می رسد صبر کند و سپس در مورد ماندن و یا ترک بارسلونا تصمیم بگیرد.

مارکا به جز حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری منچستر سیتی از حضور تکسیکی بگیریستین به عنوان مدیر فوتبالی و فران سوریانو به عنوان مدیر اجرایی به عنوان دلایلی که شانس این باشگاه انگلیسی برای جذب مسی را از دیگر باشگاه ها بیشتر کرده نام برده است. مسی با این افراد به ترتیب به مدت 4، 7 و 5 فصل در بارسلونا کار کرد.

سوریانو پیش از بازی این فصل منچستر سیتی مقابل بارسونا در لیگ قهرمانان به رادیو RAC1 گفت:

طبیعی است که مسی فوتبالش را در بارسلونا تمام کند. او درباره آینده اش تصمیم می گیرد اما اگر یک روز با ما تماس بگیرد، در باشگاه را فورا به رویش باز می کنیم.

پپ گواردیولا هم درباره گزارش رسانه ها مبنی بر تلاشش برای آوردن مسی به منچستر سیتی گفت:

من با مسی تماس نگرفتم. می خواهم فوتبالش را در بارسا تمام کند اما ممکن است خود او بخواهد حضور در باشگاه دیگری را تجربه کند. اگر مسی تصمیم به ترک بارسا بگیرد، حدود 6 باشگاه توانایی خرید او را دارند. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی خود مسی است.

2031