فرناندو سانتوس: باید در تمام دقایق بازی جدی باشیم؛ ورود کوارشما خوب نتیجه داد

فرناندو سانتوس: باید در تمام دقایق بازی جدی باشیم؛ ورود کوارشما خوب نتیجه داد

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی 4-1 پرتغال مقابل لتونی در مرحله مقدماتی جام جهانی، فرناندو سانتوس، سرمربی این تیم به تمجید از تأثیر ریکاردو کوارشما پس از تعویض پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی در نیمه اول، تیم میزبان را پیش انداخت و در نیمه دوم هم یک ضربه پنالتی از دست داد تا در ادامه کار به تساوی کشیده شود. با اینحال، ورود کوارشما به زمین تعیین کننده بود و با دو ارسال تماشایی دو پاس گل داد و یک بار هم ضربه سر رونالدو روی ارسال او به تیر افقی برخورد کرد.

سانتوس در پایان بازی طی مصاحبه با A Bola گفت:

در نیمه اول کار را برای خود پیچیده کردیم چون فاقد جدیت بودیم. در زمینه مالکیت توپ، خوب بودیم اما در بازی خود سرعت نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و بهتر شروع کردیم، موقعیت هایی خلق کردیم، و کمی سریع تر بازی کردیم اما در ادامه گل خوردیم. با اینحال، تیم خیلی خوب واکنش نشان داد و به گل رسیدند. ورود کوارشما خیلی خوب جواب داد، چون وقتی فکر کنیم که این بازی ها آسان هستند، کار را برای خود سخت خواهیم کرد. خوشبختانه گل ویلیامز به اندازه کافی سریع از راه رسید و بعد از آن به گل های بیشتری رسیدیم. باید همان جدیت را در طول تمام بازی می داشتیم.

1771