اطمینان بائوزا از صعود آرژانتین به جام جهانی

اطمینان بائوزا از صعود آرژانتین به جام جهانی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتین از صعود این تیم به جام جهانی روسیه اطمینان دارد.

به گزارش وبسایت نود، ادگاردو بائوزا که پس از شکست 3-0 مثابل برزیل انتقادهای زیادی را تحمل می کند در آستانه بازی روز سه شنبه مقابل کلمبیا در مقدماتی جام جهانی 2018 عنوان کرده سرنوشت آرژانتین هنوز در دستان خودش است و به بازیکنانش اطمینان دارد.

بائوزا که تیمش در رده ششم جدول مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار گرفته به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

من هیچ وقت در مورد صعود به جام جهانی شک نکردم. امتیازاتی که از دادیم ناراحت کننده است اما هنوز همه چیز به خودمان بستگی دارد. گروهی که در اختیار داریم قوی است و این به ما اطمینان می دهد.

امتیازاتی را از دست دادیم که فکرش را نمی کردیم و به همین دلیل طبیعی است مورد انتقاد قرار بگیریم. امیدوارم در سن خوان مردم بتوانند اهمیتی که این پیراهن دارد را گسترش دهند. ما به حمایت هواداران نیاز داریم.

ما هنوز نتوانستیم در بازی مان نظم داشته باشیم. بازیکنان باید توانایی هایشان را نشان دهند. بازیکنان از شرایط آگاه هستند و می دانند چه کارهایی می توانند انجام دهند. مثل همیشه به بردن بازی بعد فکر می کنم. ما مشتاق بازی با کلمبیا هستیم. به ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی فکر می کنیم.

2031