موستافی: ایتالیا نیمه دوم تیم برتر میدان بود؛ در ایتالیا هر چه بخواهید در اختیار شما هست

موستافی: ایتالیا نیمه دوم تیم برتر میدان بود؛ در ایتالیا هر چه بخواهید در اختیار شما هست

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم ملی آلمان اقرار کرد که ایتالیا در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشت.

به گزارش وب سایت نود، تیم های فوتبال ایتالیا و آلمان شب گذشته (سه شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به تساوی بدون گل رسید.

در پایان این دیدار شکودران موستافی در گفتگو با Rai Sport در خصوص این دیدار توضیح داد:

ایتالیا در رقابت های یورو تیمی قدرتمند بود و البته همیشه تیمی قدرتمند بوده است. این یک بازی سخت و دشوار بود؛ بازی برابر ایتالیا هرگز آسان نیست اما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه دوم تیم ما خیلی عقب کشید و به حریف اجازه داد تا کنترل بازی را در اختیار داشته باشد. بلوتی مهاجم بسیار خوبی است که می داند که چه کاری باید انجام دهد و برای گلزنی کجا جایگیری کند.

موستافی قبل از بازی در والنسیا در تیم فوتبال سمپدوریا ایتالیا توپ می زد؛ وی در پاسخ به این سئوال چه احساسی در مورد ایتالیا دارد و آیا دلش برای این کشور تنگ می شود، گفت:

وقتی ایتالیا را ترک کردم خیلی ناراحت بودم زیرا از زندگی و فوتبال در این کشور بسیار خوشحال بودم؛ ایتالیا ایتالیاست. در این کشور از لحاظ خوراک، تفریح و هر چه که بخواهید در اختیار شماست. در ایتالیا شما می توانید تمرکز بیشتری داشته باشد. اما در فوتبال انگلیس اگر شما تمرکز خود را صرفاً روی بازی های مهم قرار دهید، حتماً برابر تیم های کوچک امتیاز از دست می دهید.

2081