همه چیز درباره بازی های بزرگ هیجانی ترین هفته سال؛ از مادرید و میلان تا دورتموند و منچستر

همه چیز درباره بازی های بزرگ هیجانی ترین هفته سال؛ از مادرید و میلان تا دورتموند و منچستر

وبسایت رسمی برنامه نود - این هفته بازی های بزرگی در لیگ های معتبر اروپایی برگزار خواهد شد و از این رو شاید بتوان بهترین هفته فوتبالی لقب داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اینجا به مرور و بررسی تمام این دیدار های حساس و بزرگ می پردازیم:

«با کلیک بر روی قسمت های رنگی می توانید اصل خبر را ملاحظه کنید»

منچستر یونایتد - آرسنال :

اولین دیدار حساس و بزرگ این هفته، روز شنبه رأس ساعت 16:00 در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. شاگردان آرسن ونگر تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده چهارم قرار دارند در حالیکه تیم میزبان و ژوزه مورینیو به شدت نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند تا بار دیگر باور هواداران را به دست آورند، و شروع نه چندان خوب خود در لیگ برتر را تحت الشعاع قرار دهند.

کنفرانس خبری آرسن ونگر و ژوزه مورینیوپیش بازیآمار ناامید کننده ونگر مقابل ژوزه مورینیو

بوروسیا دورتموند - بایرن مونیخ :

درکلاسیکر از ساعت 21:00 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک آغاز خواهد شد. تیم توخل به حداکثر امتیاز این مسابقه نیاز دارد تا خود را در کورس قهرمانی و نزدیک به تیم های صدرنشین حفظ کند و بایرن هم به دنبال کسب نتیجه ای مثبت است تا شگفتی ساز این فصل رقابت های بوندسلیگا، یعنی لایپزیگ را پشت سر بگذارد.

پیش بازیکنفرانس مطبوعاتی توماس توخل و کارلو آنچلوتیمصدومیت مجدد رویس

اتلتیکو مادرید - رئال مادرید :

شنبه فوق العاده با دربی مادرید به پایان می رسد و تیم رئال مادرید باید مصافت کوتاهی را تا جنوب مادرید طی کرده و به مصاف رقیب همشهری در ورزشگاه ویسنته کالدرون برود. این دیدار از ساعت 23:15 شروع می شود و آخرین بازی لیگ است که دو تیم در این ورزشگاه به میدان می روند چرا که از فصل 2017/18، اتلتیکو در ورزشگاه جدید خود به میدان خواهد رفت. تیم زیدان صدرنشین لالیگا است اما رئال مادرید آخرین بار در فصل 2012/13 در این ورزشگاه موفق به کسب پیروزی شده است.

پیش بازیکنفرانس خبری زین الدین زیدان (2) و دیگو سیمئونه

فنرباحچه - گالاتاسارای :

روز یکشنبه به قسمت آسیایی ترکیه خواهیم رفت تا از ساعت 20:30 شاهد جدال حساس و پرتنش میان دو تیم بزرگ فوتبال ترکیه در ورزشگاه شوکرو ساراجوعلو باشیم. دیداری که به علت یک سری اتفاقات ناخوشایند در سال های اخیر با محرومیت هواداران تیم میهمان برگزار خواهد شد. درون زمین اوضاع برای دو قدرت بزرگ و سنتی فوتبال ترکیه خوب پیش نمی رود چون در حال حاضر تیم شگفتی ساز استانبول باشاکشهیر صدرنشین است و بشیکتاش در رده دوم قرار دارد و گالاتاسارای و فنرباحچه به ترتیب تیم های سوم و پنجم جدول هستند.

میلان - اینتر :

از استانبول به میلان و دربی دلامدونینا می آییم. هرچند که هر دو تیم اختلاف سطح زیادی با یوونتوس صدرنشین پیدا کرده اند اما دربی میلان همیشه اتفاقی تماشایی در شهری است که با فوتبال نفس کشیده و زندگی می کند. این دربی را حالا بسیاری افراد با توجه به مالکان چینی هر دو باشگاه، دربی چین هم قلمداد می کنند! میلان با توجه به اینکه در رتبه سوم جدول قرار دارد مدعی است در حالیکه اینتر بعد از تعویض دوباره مربی و روی کار آمدن استفانو پیولی، به دنبال تغییر اوضاع نامناسب خود می باشد.

1771