مونتلا: اینتر از لحاظ نفرات، همسطح یوونتوس است؛ دربی میلان تعیین کننده نیست

مونتلا: اینتر از لحاظ نفرات، همسطح یوونتوس است؛ دربی میلان تعیین کننده نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا سرمربی تیم میلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال حساس با رقیب همشهری حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فردا شب دو تیم میلان و اینتر در دربی حساس دلامدونینا از ساعت 23:15 به مصاف هم خواهند رفت و تیم مونتلا در حالی مقابل اینتر قرار خواهد گرفت که این تیم به تازگی سرمربی خود را عوض کرده و استفانو پیولی برای اولین بار روی نیمکت نراتزوری خواهد نشست.

پیولی روی توجه و تمرکز بازیکنان اینتر کار خواهد کرد. از لحاظ نفرات، اینتر در سطح یوونتوس قرار دارد و نمی توانیم این بازی را دست کم بگیریم. ما باید سعی کنیم تا خود را بهتر جلوه دهیم و با کمی چاشنی خشم و ترس، همانطور که در خانه مقابل یوونتوس عمل کردیم و 1-0 پیروز شدیم. خودمان را مدعی نمی دانم، اما در عین حال، برایم مهم نیست که این برچسب را به ما بزنند. بازی تعیین کننده ای نیست، اما برای ما و هواداران مهم است. آماده هستیم. پیش بینی های زیادی از طرف ما وجود دارد و فکر می کنم با اعتماد به نفس با این چالش روبرو خواهیم شد. با تیمی بازی خواهیم کرد که بازیکنان قدرتمندی دارد و همه توان خود را برای کسب پیروزی به کار خواهند گرفت.

مونتلا در مورد اظهارات اخیر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در مورد دوناروما نیز گفت:

اظهارات ماروتا من را اذیت نکرد. همیشه در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت می کنیم، این طبیعی است و به آن عادت کرده ایم.

مونتلا برای دیدار با اینتر از رومانیولی که در اردوی تیم ملی ایتالیا دچار مصدومیت شد، استفاده نخواهد کرد، اما جانشین این بازیکن را نیز فاش نکرد:

امید های آلسیو برای حضور در این مسابقه بسیار کم است. نمی توانیم ریسک از دست دادن او برای چند ماه را بپذیریم و این یعنی باید بیشتر تلاش کنیم. معتقدم که آنها [رومانیولی و پالتا] به عنوان زوج خط دفاعی خیلی پیشرفت کرده اند و این تفاوت ها را رقم می زند. با انجام چند بازی در کنار هم، به نقاط ضعف و قوت زوج خود پی می برید.

وضعیت زاپاتا رو به بهبود است، و هفته ها است که به طور منظم تمرین می کند. توان انجام یک بازی کامل را ندارد، هرچند گاهی اوقات تجربه باعث می شود که به ناآمادگی غلبه کنید. از بین آنها یکی را انتخاب خواهم کرد اما الان چیزی نمی گویم. گومز هم برگشته است. او علیرغم اینکه دقایق کمی بازی کرده اما در حال پیشرفت است و در مسیر درستی قرار دارد.

مونتلا همچنین باید از میان باکا که در 5 بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده و لاپادولا که در دیدار مقابل پالرمو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند، یکی را انتخاب کند:

باکا 30 سال دارد و در طول زندگی حرفه ای خود گل های زیادی به ثمر رسانده است. او دیگر نیازی به اثبات چیزی ندارد و باید آرامش خود را حفظ کند. لاپادولا مشتاق بازی کردن است، اما باید احساس راحتی کند. برای من این مشکل شیرینی است. آرام هستم چون هر دو بازیکن هر آنچه می خواهم را به من خواهند داد. در مورد انتخابم بسیار شفاف هستم.

1771