پیش بازی میدلزبورو - چلسی؛ به دنبال یکه تازی با دفاع سه نفره

پیش بازی میدلزبورو - چلسی؛ به دنبال یکه تازی با دفاع سه نفره

وبسایت رسمی برنامه نود - یکشنبه شب و از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی میهمان میدلزبورو خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته دوازدهم لیگ جزیره و از ساعت 19:30 یکشنبه و در ورزشگاه ریورساید برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده جان ماس خواهد بود.

شاگردان کونته در حالی پای به این بازی می‌گذارند پس از شکست مقابل آرسنال و تغییر به سیستم 3-4-3، فرمی فوق العاده پیدا کرده اند و با 5 پیروزی و بدون گل خورده، در بازی فردا به دنبال رسیدن به جایگاه نخست لیگ هستند. چلسی را شاید بتوان سرحال ترین تیم این روزهای جزیره دانست. کاستا و هازارد که در بازی‌های ملی دچار مصدومیت شده بودند احتمالا به این بازی خواهند رسید اما فابرگاس و لوفتوس چیک کماکان مصدوم هستند. از سوی دیگر اما به نظر می‌رسد تری و زوما کم کم شرایط بازگشت را پیدا کرده اند. احتمالا هم کونته تغییری در ترکیب تیم برنده نخواهد داشت و به دنبال ششمین برد متوالی خود خواهد بود.

در سوی دیگر میدلزبورو قرار دارد که در مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته است. آن‌ها اخیرا مقابل ارسنال و منچسترسیتی در خانه حریف تساوی کسب کرده اند و حالا امیدوارند بتوانند آبی های لندن را نیز متوقف کنند. احتمالا در این بازی کارانکا از سیتسم 1-5-4 که مقابل آرسنال و سیتی از آن استفاده کرد را به کار بگیرد. گاستون رامیرز پس از سپری کردن محرومیتش در این بازی حاضر خواهد بود اما جرج فرند پس از مصدومیتی که در تمرین تیم پیدا کرد ممکن است در این بازی غایب باشد.

ترکیب احتمالی دوتیم

نکات آماری بازی

میدلزبورو 5 بازی آخر خود مقابل چلسی را در لیگ برتر بدون زدن حتی یک گل شکست خورده است.چلسی در 17 بازی آخر لیگ برتری مقابل میدلزبورو تنها 2 شکست داشته است.میدلزبورو به دنبال آن است که برای اولین بار از سال 2008، دو بازی خانگی پیاپی در لیگ را پیروز شود.ادن هازارد می‌تواند در این دیدار 150مین بار برای چلسی به میدان برود.دیگو کاستا در 12 گل چلسی در فصل جاری شرکت داشته که بهترین آمار در بین بازیکنان لیگ است.5 گل از 7 گل اخیر بورو در لیگ روی سانتر به دست آمده است.چلسی تا همین ‌جا 14 امتیاز بیشتر از فصل پیش کسب کرده است.

 پیش بینی نتیجه بازی

کد 1405