تعویض مالاگا که پیروزی 3-0 را از بارسا گرفت!

تعویض مالاگا که پیروزی 3-0 را از بارسا گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت بدون مسی و سوارز مقابل مالاگا بدون گل متوقف شد؛ اما تقریبا در خارج از زمین، این بازی را 3-0 برنده شده بود، اگر دقیقه 95، خوان ده راموس، مربی مالاگا اقدام به تعویض پابلو نمی کرد.

طبق قوانین فوتبال اسپانیا، هر تیمی در لالیگا باید از حداقل 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب ثابت خود استفاده کند. مالاگا  در ترکیب ابتدایی خود برابر بارسا از دو بازیکن تیم های پایه ای خود که قرارداد حرفه ای ندارند و شماره پیراهنشان بین 1 تا 25 نیست، به نام های پابلو و اونتیوروس استفاده کرده بود.

دقیقه 81 و در شرایطی که مالاگا 10 نفره شده بود، ال نصیری، دیگر بازیکن تیم های پایه ای این تیم وارد زمین شد؛ با این حال همچنان 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب مالاگا حضور داشتند. دقیقه 95، پابلو از زمین بیرون رفت و دودا به جای وی وارد بازی شد و دو دقیقه بعد، لوپز از مالاگا اخراج شد.

اگر دو دقیقه قبل از اخراج، دودا وارد زمین نمی شد، تعداد بازیکنان حرفه ای مالاگا پس از اخراج لوپز به 6 کاهش می یافت؛ در حالیکه سه بازیکن غیرحرفه ای از این تیم در زمین حاضر بودند و همین کافی بود تا بارسا 3-0 برنده بازی شود.

خطری که از بیخ گوش مالاگا گذشت.