پیش بازی سلتیک – بارسلونا، جهنم سلتیک پارک آماده انتقام گیری از کاتالان‌ها

پیش بازی سلتیک – بارسلونا، جهنم سلتیک پارک آماده انتقام گیری از کاتالان‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا و سلتیک در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که سلتیک برای اینکه امیدوار به صعود باشد محکوم به پیروزی در این دیدار است.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در دور رفت این مسابقات در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا در آن دیدار با هت تریک مسی، دو گل از سوارز و گل‌های اینیستا و نیمار موفق شد با حساب 7-0 حریف خود را بدرقه کند. شرایط این دیدار تفاوت زیادی با بازی رفت این دو تیم خواهد داشت چرا که سلتیک برای پیروزی در این دیدار پا به میدان خواهد گذاشت تا در صورتیکه منچستر سیتی موفق به پیروزی مقابل مونشن‌گلادباخ نشود، همچنان امیدوار به صعود از این گروه باشد، به نظر می‌رسد سلتیکی‌ها برای پیروزی در این دیدار به حمایت هواداران پرشور خود اتکا خواهند کرد تا با ایجاد فشار روی بازیکنان حریف، کار را برای بازیکنان سلتیک راحت‌تر کنند. گفتنی است که سلتیک سال 2012 موفق شد بارسلونا را در سلتیک پارک با حساب 2-1 شکست دهد، در آن دیدار عجیب بارسلونا 23 بار دروازه حریف را تهدید کرد و 89 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود اما در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد با حساب 2-1 برابر بارسلونا به پیروزی برسد. بارسا در 6 دیدار گذشته خود مقابل سلتیک 5بار موفق به پیروزی شده است و تنها شکست این تیم به دیدار مذکور در سال 2012 باز می‌گردد.

لوییز انریکه در این دیدار اینیستا، اومتیتی و متیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت هرچند که بازگشت مسی به ترکیب کاتالان‌ها بهترین خبر برای هواداران این تیم خواهد بود، از سوی مقابل راجرز نیز تیرنی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور گریفیث نیز در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت. بارسا در 3 دیدار گذشته خود مقابل سلتیک حداقل 3 بار دروازه این تیم را گشوده است، همچنین سلتیک موفق به پیروزی در 5 دیدار آخر اروپایی خود نشده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

بارسا با پیروزی 7-0 مقابل سلتیک رکورد پیروزی با بیشترین اختلاف گل در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده است.

سلتیک در 9 دیدار از 12 دیدار آخر اروپایی خود شکست خورده است، 1 پیروزی و 2 تساوی حاصل کار این تیم بوده است. علاوه بر آن این تیم اسکاتلندی در 17 دیدار آخر اروپایی خود موفق نشده است دروازه‌اش را بسته نگاه دارد.

سلتیک با 13 گل خورده  پس از لژیا ورشو بدترین خط دفاعی را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا دارد.

برندن راجرز در 10 دیداری که تیم‌هایش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرده است تنها یکبار موفق به پیروزی شده است.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899