پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ - منچستر سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال مجوز صعود در آلمان

پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ - منچستر سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال مجوز صعود در آلمان

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در صورت پیروزی در آلمان، می تواند صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

به گزارش وبسایت نود، در پنجمین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک میزبان منچستر سیتی است. دو تیم در حالی پای به این مسابقه حساس می گذارند که منچستر سیتی فعلاً با 7 امتیاز در جایگاه دوم است و گلادباخ با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد. سیتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد تا صعودش را به دور بعد قطعی کند. اما گلادباخ با کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی، می تواند جدول گروه سوم را تا هفته پایانی داغ نگاه دارد. بازی رفت دو تیم با پیروزی 4-0 تیم پپ پایان یافت، در آن مسابقه آگوئرو هتریک کرد.

دو تیم فصل گذشته نیز در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بودند که سیتی در بازی رفت در ورزشگاه بروسیا پارک، 2-1 پیروز شد، بازی برگشت دو تیم نیز 4-2 به پایان رسید. به این ترتیب در هر سه مسابقه ای که دو تیم مقابل هم قرار گرفته اند، سیتی پیروز میدان شده است.

کمپانی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نه تنها این بازی را از دست می دهد، بلکه احتمالاً چند هفته غایب خواهد بود. توره که در بازگشتش به ترکیب سیتی، در مقابل پالاس دو گل زد و آمادگی خود را نشان داد، در این بازی نمی تواند سیتی را همراهی کند چرا که در لیست این تیم برای لیگ قهرمانان حضور ندارد. فابین دلف با رهایی از بند مصدومیت، به تمرینات بازگشته است، اما در این مسابقه حضور ندارد. این وضعیت در مورد زابالتا هم یکسان است.براوو که در دیدار مقابل بارسلونا به دلیل محرومیت، غایب بود در این مسابقه دوباره در ترکیب آبی پوشان حضور پیدا خواهد کرد. گوندوغان و استونز هم که در دیدار مقابل پالاس حاضر نبودند، مشکلی برای همراهی تیم پپ در این مسابقه حساس ندارند.

کریستوف کرامر و ژولین کورب از گلادباخ به دلیل محرومیت، در این مسابقه غایب هستند. دوکوره، دومینگز و هرمن نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حاضر نخواهند بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی؛

در سه بازی قبلی دو تیم که هر سه با برد سیتی به پایان رسیده است، سیتیزن ها 10 گل زده اند و سه گل دریافت کرده اند.

منچستر سیتی در 5 مسابقه خارج از خانه خود در مقابل رقبای آلمانی، کلین شیتی نداشته است. 2 برد و 3 تساوی.

گلادباخ فقط یک مسابقه از 5 بازی خانگی خود را در لیگ قهرمانان با برد پشت سر گذاشته است. دو برد و دو تساوی.

تنها برد خانگی گلادباخ به نوامبر 2015 بر می گردد که 4-2 سویا را شکست دادند.

در تمام 5 بازی خانگی گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

سیتی در 4 بازی اخیرش در خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا، بردی را کسب نکرده است. 2 تساوی و 2 باخت.

سیتیزن ها در دو بازی خارج از خانه خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، هفت گل دریافت کرده اند.

منچستر سیتی در نه بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، کلین شیت نداشته است. آخرین کلین شیت آن ها به پیروزی 2-0 مقابل رم در دسامبر 2014 بازی می گردد.

2021