آلگری: یوونتوس حالا به دنبال حفظ صدرنشینی در ایتالیاست

آلگری: یوونتوس حالا به دنبال حفظ صدرنشینی در ایتالیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - مکس آلگری، سرمربی یوونتوس علیرغم پیروزی سه بر یک مقابل سویا از عملکرد تیمش به صورت کامل راضی نیست.

به گزارش وبسایت نود، بیانکونری ها در ابتدا مقابل سویا با گل پارخا عقب افتادند اما با گلهای بونوچی، مانژوکیچ و مارکیسیو بازی را برگرداندند و با نتیجه سه بر یک پیروز شدند. آلگری در مصاحبه با مدیاست گفت:

در تنها موقعیت جدی حریف که یک کرنر در آغاز بازی بود گل خوردیم. در نیمه دوم سویا فضاهای زیادی را گرفته بود و اشتباهات تاکتیکی زیادی از جانب دو تیم دیده شد. بردن در این جا آسان نیست. سویا بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد. حالا در بازی پایانی مرحله گرهی باید تلاش کنیم تا صدرنشینی را حفظ کنیم. به یکی از اهدافمان که صعود بود دست یافتیم. حالا دو هدف دیگر داریم ، یکی این که تا کریسمس صدرنشین سری ا باشیم و همچنین در دوحه سوپرجام ایتالیا را ببریم. باید پیروز می شدیم. بچه ها برای برد تلاش کردند و گام مهمی به جلو برداشتیم. در نیمه دوم باید سریع تر توپ را حرکت می دادیم و با شتاب و دقت تصمیم نگرفتیم. بازی از نظر بدنی بازی پرفشاری بود و باید دست به کارهای مفتاوتی می زدیم چرا که سویا همه عناصر هجومی خود را بیرون کشیده بود. آسان نیست که با یک مهاجم بازی کنی در حالی که حریف 9 بازیکن پشت توپ دارد. ما پیروز شدیم چرا که بازیکن جوانمان (کین) بونوچی از فرصت استفاده کردند.

در این بازی مویس کین 16 ساله اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس انجام داد. آلگری در مورد عملکرد وی گفت:

کین به جلو حرکت می کند و پخته تر می شود. او فرصت خودش را در اختیار داشت و تلاش می کند تا توانایی هایش را به تیم ثابت کند. ما خوشحال هستیم که به یکی از اهدافمان دست یافتیم. باید به جلو حرکت کنیم و دقیق تر باشیم. عصبی می شوم وقتی می بینم که در آخرین دقایق توپ از دست می رود یا مقابل تیمی که خوب از ارسالها استفاده می کند کرنر های بی دلیل به حریف می دهیم.

1140