اوسپینا: عاشق رقابت با چک هستم

اوسپینا: عاشق رقابت با چک هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان تیم فوتبال آرسنال انگلیس اظهار داشت که از رقابت با پیتر چک دروازه بان شماره یک توپچی های لندن بسیار لذت می برد و این مسئله باعث می شود که سطح کیفی وی پیشرفت کند.

به گزارش وب سایت نود، دیوید اوسپینا در این فصل گزینه اول آرسن ونگر برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست، این در حالیست که پیتر چک به عنوان دروازه بان اول توپچی های لندن در رقابت های لیگ برتر توپ می زند.

سنگربان کلمبیایی تیم فوتبال آرسنال پیش از دیدار چهار شنبه شب برابر پاریسن ژرمن در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت:

شما باید تمام آنچه را که در تمرینات کار کرده اید را در بازی به نمایش بگذارید، و البته از لحاظ ذهنی هم بسیار آماده باشید. من برای حضور در میدان با پیتر چک رقابت دارم و هر دو می خواهیم بازی کنیم. بنابراین مهم آنست که برای رسیدن به این جایگاه باید با یکدیگر رقابت داشته باشیم. چک دروازه بان بسیار خوبی است و همه با ویژگی های خوب این دروازه بان آشنا هستند. این مسئله به من امکان رقابت سخت و سالم را می دهد و به تمرین و رقابت ادامه می دهم تا بتوانم بازی کنم. به عنوان فوتبالیست می خواهیم در تمام بازیها حضور داشته باشیم، اما باید به تصمیم سرمربی هم احترام بگذاریم.

اوسپینا در مورد عملکرد فوق العاده در دیدار رفت برابر پاریسن ژرمن هم گفت:

به بازی خود در آن دیدار افتخار می کنم. البته همه مسابقات دشوار هستند. می دانیم که چهار شنبه حریف سخت و باکیفیتی پیش رو خواهیم داشت که بازیکنان بسیار شناخته شده ای دارد. می خواهیم در این بازی تکلیف صدرنشین این گروه برای سرگروهی را مشخص کنیم. با تمرینات بسیار قصد داریم به آمادگی کامل برسیم و برای حضور در تمامی رقابتها آماده باشیم. زمانی که مربی از شما می خواهد در ترکیب تیم به میدان بروید، شما هم تمام تلاش خود را به کار می گیرید تا بهترین عملکرد را داشته باشید. می خواهم تمام تلاش و همه انرژی خود را برای موفقیت آرسنال به کار بگیرم.

2081