مونشن گلادباخ 1 - 1 منچستر سیتی؛ تیم گواردیولا به دومی بسنده کرد

مونشن گلادباخ 1 - 1 منچستر سیتی؛ تیم گواردیولا به دومی بسنده کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در بازی که هر دو تیم در نیمه دوم ده نفره شدند به یک امتیاز ارزشمند در خانه مونشن گلادباخ دست یافت تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های مونشن گلادباخ و منچستر سیتی از هفته پنجم لیگ قهرمانان در ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 23: اشتیندل از استونز عبور کرد و به سمت دروازه سیتی حرکت کرد. این بازیکن توپ را به رافائل که در فضای خالی قرار داشت رساند و این بازیکن با یک ضربه پر قدرت موفق شد دروازه براوو را باز کند.

دقیقه 44: استرلینگ روی پاس زیبای دی بروین در موقعیتی مناسب در محوطه جرمیه گلادباخ صاحب توپ شد و تصمیم گرفت توپ را به اگوئرو پاس دهد اما این بازیکن با یک ضربه ضعیف که به آسانی در دستان دروازه بان گلادباخ قرار گرفت جدی ترین موقعیت تیمش را از دست داد.

دقیقه 45: سیتی در آخرین لحظات نیمه نخست روی یک کار تیمی زیبا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. استرلینگ با یک پاس خوب دی بروین را در داخل محوطه صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک پاس هوشمدانه سیلوا را در دهانه پا به توپ کرد تا این بازیکن با یک بغل پا موفق شود بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 51: لارس اشتیندل که شب خوبی را سپری کرده بود به دلیل ضربه به اوتامندی کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیقه 63: فرناندینیو به دلیل کشیدن پیراهن رافائل کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا برتری نفری سیتی دیری نپاید و هر دو تیم با ده بازیکن به کار خود ادامه دهند.