قنبرزاده: در باشگاه نفت، آی تی سی بازیکن بر عهده بازیکن و مدیر برنامه اش بود

قنبرزاده: در باشگاه نفت، آی تی سی بازیکن بر عهده بازیکن و مدیر برنامه اش بود

وب سایت رسمی برنامه نود- منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق نفت تهران از اتفاق هایی که در ماجرای آی تی سی بازیکنان افتاده تعجب می کند اما می گوید که کلا سیاست باشگاه نفت در اینگونه موارد با سایر باشگاهها فرق داشته است.

به گزارش سایت نود، منصور قنبرزاده در این باره می گوید: مساله آی تی سی و تی ام اس از همان اوایل که در فوتبال ایران نهادینه شد، در انحصار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود و البته باشگاهها هم بر حسب اولویت هایشان در این مساله ورود می کردند. ما در باشگاه نفت همه این موارد را به بازیکن و مدیر برنامه اش می سپاردیم. یادم هست زمانی که مارسیو را به ایران آوردیم با مدیر برنامه اش قرارداد بستیم و همه موارد مربوط به بازیکن از جمله هزینه های اداری و سکونت و دیگر هزینه ها را بر عهده خود بازیکن گذاشتیم.

وی ادامه داد: باشگاه نفت آقای آل اسحاق را داشت که به این موارد دقت ویژه ای داشت و اصلا مسئول این موارد و قراردادهای خارجی بود و به همین دلیل بود که ما حتی یک مورد هم شکایت خارجی و شکایت به فیفا و این مسایل را نداشتیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت، خبر نداشت که فدراسیون بابت صدور آی تی سی پول می گرفت یا نه گفت: من خودم در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بودم و بارها از آقایان خواستیم آیین نامه های مختلف در زمینه های مختلف را روی سایت فدراسیون فوتبال بگذارند اما حتی اساسنامه فدراسیون فوتبال هم روی سایت نیست. در این مورد چون ما همه چیز را به مدیربرنامه و خود بازیکن واگذار کرده بودیم من نمی توانم در این باره چیزی را به صورت قطعی بگویم.

مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران درباره اینکه آیا هزینه ای که بابت صدور آی تی سی بازیکنان برای حضور در خارج از کشور گرفته می شود مربوط به حق رشد بازیکنان است یا نه گفت: فکر نمی کنم این ماجرا ربطی به حق رشد و این مسایل ندارد فقط من خبر دارم که خوشبختانه از دو سال پیش فدراسیون فوتبال دیگر پولی در این باره نمی گیرد.