گالیانی: نقل و انتقالات با هماهنگی گروه چینی خواهد بود

گالیانی: نقل و انتقالات با هماهنگی گروه چینی خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آدریانو گالیانی، طی صحبت‌هایی تایید کرده است که کلیه نقل و انتقالات احتمالی در ژانویه، با هماهنگی گروه چینی انجام خواهند شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، آدریانو گالیانی، در گفتگو با مدیاست، در مورد شرایط میلان در جدول و همین‌طور فروش باشگاه و درنهایت نقل و انتقالات ژانویه صحبت کرده است. وی در مورد شرایط کلی باشگاه گفت:

ما شرایط خوبی داریم و باید ببینیم آیا می‌توانیم با همین میانگین 2 امتیاز در هر بازی، که معمولا باعث می‌شود سهمیه لیگ قهرمانان بگیرید، جلو برویم یا خیر. هرچند هنوز 24 بازی از لیگ باقی است و راهی طولانی در پیش داریم.

وی درمورد خریدهای باشگاه اینطور ادامه داد:

ما درمورد این بازیکنان با مربی هماهنگ بودیم. گوستاوو گومز نمایش خوبی در دربی داشت. ماتی فرناندز هم بازیکنی بود که به درخواست شخص مونتلا خریداری شد.

پس از صحبت‌های برلوسکونی که از احتمال تعویق خرید باشگاه توسط گروه چینی صحبت کرده بود، گالیانی در مورد تاثیر این مسئله بر نقل و انتقالات باشگاه گفت:

باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در آگوست هم ترنسفرها با هماهنگی گروه چینی انجام شد. در ژانویه هم فارغ از اتفاقات، مجددا با هماهنگی هم خریدها را انجام خواهیم داد. دیگر تنها با نظر برلوسکونی عمل نخواهیم کرد.

گفتنی است میلان پس از پیروزی مقابل امپولی، در جایگاه دوم سری آ قرار گرفته است.

1405