فردیناند: هر بازیکنی نباید پیراهن منچستر یونایتد را تن کند

فردیناند: هر بازیکنی نباید پیراهن منچستر یونایتد را تن کند

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سابق منچستر یونایتد با اعلام نارضایتی از عملکرد خط دفاعی این تیم، تأکید کرد که مدافع تیم باید برای به دست آوردن پیراهن باشگاه تلاش زیادی کند و به سادگی پیراهن باشگاه بزرگی مثل منچستر یونایتد را به همه بازیکنان ندهیم.

به گزارش وب سایت نود، با انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تیم منچستر یونایتد در تابستان امسال، انتظار می رفت که این باشگاه پرسابقه حداقل به لحاظ دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد. اما با این وجود این تیم در فصل جاری عملکرد خوبی نداشت و در 12 بازی لیگ برتر 14 گل خورده داشته و بسیار شکننده و ضعیف نشان داده است. برخی کارشناسان، ضعف خط دفاعی منچستر یونایتد را به دلیل تغییرات مداوم در ترکیب تیم دانسته که مورینیو از روی اجبار و به دلیل مسائلی از جمله مصدومیت، تغییرات زیادی را در بازی های مختلف در ترکیب تیمش انجام می دهد.

اریک بایی مدتی از ناحیه زانو مصدوم بود؛ کریس اسمالینگ در حال حاضر در تیم بازی نمی کند، فیل جونز پس از مدتها در این ماه به تمرینات تیم برگشت. لیو فردیناند در ارتباط با بازیکنان و عملکرد خط دفاعی منچستر یونایتد به BT Sport گفت:

هر ترکیب و بازیکنی را که ژوزه مورینیو انتخاب می کند، به هیچ وجه متوجه علت تصمیم او نمی شوم. بازیکنان و مدافع تیم منچستر یونایتد باید قدر لباس خود را بدانند. آنها باید برای پوشیدن پیراهن منچستر و حضور در ترکیب اصلی تیم تلاش بسیاری کنند. آنها باید پیراهن باشگاه را با چنگ و دندان به دست بیاورند، نه اینکه پیراهن باشگاه را ساده و بدون دردسر در اختیار داشته باشند. حضور هر یک از این بازیکنان در تیم بزرگی مثل منچستر یونایتد بسیار جای تعجب دارد. بازیکنان خط دفاعی مشکلات زیادی دارند؛ بایی مصدوم است؛ مارکوس روخو عملکرد خوبی ندارد؛ جونز و اسمالینگ هم با مبالغ هنگفتی به تیم اضافه شده اند اما به نسبت پولی که می گیرند، عمکلرد خوبی ندارند.

2081