پیش بازی منچستر یونایتد - وستهم؛ رویارویی دوباره این بار برای صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه

پیش بازی منچستر یونایتد - وستهم؛ رویارویی دوباره این بار برای صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد به فاصله سه روز، بار دیگر باید در خانه به مصاف وستهم برود.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد چهارشنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه، میزبان وستهم است، دو تیم روز یکشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 پایان یافت. در این دیدار مورینیو از کنار زمین اخراج شد و یونایتد برای چهارمین بازی پیاپی در خانه در لیگ برتر متوقف شد. ضمن اینکه فلینی و پوگبا هم با دریافت کارت زرد پنجم خود در این فصل، بازی چهارشنبه را از دست دادند.

یونایتد با پشت سر گذاشتن نورثمپتون و منچستر سیتی به این مرحله راه یافته است. وستهم نیز با شکست دادن چلسی و اکرینگتون به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است.

فصل قبل دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل هم به میدان رفتند که در الدترافورد بازی دو تیم به تساوی 1-1 کشیده شد و در بازی تکراری، یونایتد مقابل وستهم در آپتون پارک، 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی رفت و در نهایت قهرمان اف ای کاپ شد.

در شش بازی قبلی دو تیم در تمامی رقابت ها، 4 بار بازی با تساوی پایان یافته است، و هر یک از دو تیم فقط یک برد را تجربه کرده اند. از این 4 تساوی، سه مساوی در الدترافورد رقم خورده است.

پوگبا و فلینی که قطعاً به دلیل مصدومیت غایب هستند. حضور کریک در این بازی مشخص نیست. شاید شواین اشتایگر بعد از مدت ها در این مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان برود (او در بازی روز یکشنبه، برای اولین بار در دوران مورینیو، روی نیمکت تیم حضور داشت)، احتمال دارد در این مسابقه دوباره شاهد حضور شاو و مارسیال در ترکیب اصلی یونایتد باشیم. بایی و اسمالینگ هم که همچنان غایب خواهند بود.

دیافرا ساخو زننده گل وستهم در بازی روز یکشنبه، به دلیل مصدومیت غایب است. کارول هم احتمالاً در این بازی غایب خواهد بود. اما وینستون رید می تواند برای وستهم به میدان برود.

ترکیب احتمالی دو تیم

 آمار و اطلاعات بازی؛

منچستر یونایتد و وستهم در فصل 2010-2011 در یک چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل هم قرار گرفتند که آن بازی با برد 4-0 وستهم پایان یافت.

چکش ها در صورت صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه، برای دهمین بار حضور در بین 4 تیم برتر این مسابقات را جشن می گیرند.

شیاطین سرخ در 24 دیدار اخیرشان در جام اتحادیه در خانه و در مقابل تیم های لیگ برتری، فقط یک بار شکست خورده اند. شکست 2-1 مقابل چلسی در ژانویه 2005. مربی آن تیم چلسی، مورینیو بود.

آخرین باری که مورینیو در جام اتحادیه شکست خورد، به دسامبر 2013 بر می گردد. از آن تاریخ، او هشت برد و دو تساوی را ثبت کرده است.

این پنجمین باری است که مورینیو تیمش را به یک چهارم نهایی جام اتحادیه رسانده است.

 2021