پیش بازی ماینتس - بایرن مونیخ؛ فرصتی برای حضور موقت در صدر جدول

پیش بازی ماینتس - بایرن مونیخ؛ فرصتی برای حضور موقت در صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیدار آغازین هفته سیزدهم بوندس لیگا ماینتس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، از هفته سیزدهم بوندس لیگا ماینتس به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. این بازی از ساعت 23 روز جمعه به وقت ایران در ورزشگاه اُپل آرنا شروع خواهد شد.

9رده217امتیاز2722-22گل زده و خورده26-8

وضعیت دو تیم

ماینتس: پس از گذشت 12 هفته از بوندس لیگا ماینتس نتایج قابل قبولی کسب کرده و در میانه جدول قرار گرفته است. در 6 بازی اخیر در بوندس لیگا ماینتس 3 برد و 3 تساوی کسب کرده است. ماینتس در صورتی که مقابل بایرن مونیخ موفق به کسب 3 امتیاز شود شانس بالایی برای رسیدن به رده های بالاتر جدول خواهد داشت. مارتین اشمیت برای بازی مقابل بایرن بازیکن هایی نظیر گبامین، کلمنس، موتو و زیملینگ را در اختیار نخواهد داشت.

بایرن مونیخ: برد هفته گذشته مقابل بایرلورکوزن مانع از زیاد شدن فاصله با صدر جدول شد. با وجود برد مقابل لورکوزن همچنان انتقادها از نحوه بازی تیم آنچلوتی وجود دارد و به نظر می رسد آن ها در بازی با ماینتس هم تغییر خاصی در شیوه بازی خود ندهند. بایرن مونیخ هم اکنون 3 امتیاز با لایپزیگ فاصله دارد و در صورتی که در این بازی امتیاز از دست بدهند کار در ادامه نیم فصل دشوارتر خواهد شد. تنها بازیکن بایرن مونیخ که برای این دیدار نمی تواند تیم را همراهی کند کینگزلی کومان خواهد بود.

نکات ویژه بازی

♦بایرن مونیخ تاکنون در بوندس لیگا بیشترین کرنر را به دست آورده اند اما تنها 2 بار روی ضربات کرنر موفق به گلزنی شده اند. در مقابل ماینتس روی ضربات کرنر بهترین تیم بوندس لیگاست.

♦ روبرت لواندوفسکی در 3 بازی آخرش مقابل ماینتس موفق به زدن 2 گل در هر بازی شده است.

♦ برد 2-1 مقابل بایرن مونیخ در مارس 2016 به 7 باخت متوالی ماینتس مقابل بارواریایی ها خاتمه داد. این تیم هرگز مقابل بایرن مونیخ موفق به ثبت دو برد پیاپی نشده و اکنون فرصت این کار را دارند.

♦ یونس مالی مهاجم ترکیه ای ماینتس فرصت این را دارد تا برای پنجمین بازی متوالی در بوندس لیگا گلزنی کند و رکورد جدیدی در این باشگاه به نام خود ثبت کند. مالی در این فصل بوندس لیگا موفق به زدن 6 گل و ارسال 4 پاس گل شده است.

♦ بازیکنان بایرن مونیخ در 12 بازی آخر 14 بار دروازه خود را باز شده دیده اند و فقط مقابل گلادباخ موفق به کلین شیت شده اند. این در حالی است که آن ها در 8 بازی ابتدایی با آنچلوتی تنها 1 گل دریافت کرده بودند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899