داریو سرنا گزینه ایده آل بارسلونا در ژانویه؛ مدافع بدون تیم در راه بارسلونای بی پول

داریو سرنا گزینه ایده آل بارسلونا در ژانویه؛ مدافع بدون تیم در راه بارسلونای بی پول

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر ورزشی باشگاه بارسلونای اسپانیا اعلام کرد که این تیم در نقل و انتقالات ژانویه به دنبال تقویت خط دفاعی خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال بارسلونا برای نقل و انتقالات ژانویه شرایط خاصی دارد؛ در حالیکه این تیم یک جای خالی برای جذب بازیکن دارد، اما از سوی دیگر این باشگاه در حال حاضر با مشکلات مالی روبرو بوده و منابع مالی کافی برای خرید بازیکن جدید را ندارد.

روبرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا با اعلام اینکه کادر فنی قصد دارد تا از تنها جای خالی فهرست بازیکنان برای خرید یک مدافع راست استفاده کند، از داریو سرنا ملی پوش کرواسی به عنوان نزدیک ترین بازیکن به بارسلونا نام برد. روزنامه AS اسپانیا گزارشی درباره شرایط داریو سرنا برای پیوستن به بارسلونا منتشر کرد.

داریو سرنا

مهم ترین نکته در مورد سرنا اینست که وی هیچ هزینه ای روی دست بارسلونا نخواهد گذاشت و به همین جهت بارسلونا قصد دارد از تجربه بالای این بازیکن در جناح راست خط دفاعی بهره بگیرند. مدیر ورزشی بارسلونا به تلاش باشگاه برای جذب ملی پوش کرواسی در ماه آینده خبر داد. هم لوییز انریکه و هم روبرت فرناندز، هر دو، از تابستان در فکر انتقال بازیکن 34 ساله بودند زیرا هر دو نفر معتقد بودند باید بازیکن باتجربه ای در کنار سرخی روبرتو به میدان برود تا بتواند پوشش مناسبی برای او باشد و آلکس ویدال بازیکنی نیست که بتواند از عهده چنین وظایفی در زمین بربیاید.

منتفی شدن جذب مدافع سوئیسی

اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا بسیار علاقمند هستند تا با انتقال داریو سرنا از تجربه فوق العاده این بازیکن در خط دفاعی تیم شان استفاده کنند. سرنا از سال 2008 تا کنون در شاختار دونتسک اوکراین توپ می زند و اکنون کاپیتان این تیم است؛ اما به دنبال ناآرامی های چند ماهه اخیر در این کشور، سرنا به فکر جدایی از این تیم اوکراینی افتاده است. لازم به ذکر است که استفان لیخشتاینر مدافع سوئیسی یوونتوس دیگر گزینه مورد نظر سران باشگاه اسپانیایی بود اما با شکستگی پای دنی آلوز و مصدومیت طولانی مدت این بازیکن، مقامات باشگاه یوونتوس آب پاکی را روی دست لیخشتاینز و بارسلونا ریخت، و احتمال جدایی مدافع 32 ساله تیم خود را غیرممکن اعلام کردند.

ویدال

از سوی دیگر، بارسلونا به دنبال یافتن تیم دیگری برای ویدال است تا طی چند هفته آینده این هافبک مدافع اسپانیایی را بفروش رسانده و بتواند بخشی از منابع مالی برای جذب داریو سرنا را تأمین کند. اما نکته حائز اهمیت درباره الیکس ویدال اینست که این بازیکن از زمان جدایی از سویا و حضور در بارسلونا در تابستان 2015 اصلاً بازی نکرده و همین مسئله باعث شده تا ارزش ویدال در بازار نقل و انتقالات اروپا به طور چشمگیری کاهش یابد. بنابراین، بعید به نظر می رسد که فروش ویدال بتواند سود قابل توجهی برای بارسلونا داشته باشد تا دست آنها برای خرید مدافع مورد نظرشان را باز بگذارد.

2081