دورتموند 4 - 1 گلادباخ؛ برد پرگل زنبورها با درخشش رویس

دورتموند 4 - 1 گلادباخ؛ برد پرگل زنبورها با درخشش رویس

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سیزدهم بوندس لیگا دورتموند میزبان گلادباخ بود.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند با كسب برتری 4-1 مقابل گلادباخ جایگاهش در جدول بوندس لیگا را بهبود بخشید.

بازی در دقایق ابتدایی بسیار سریع آغاز شد و دو تیم خیلی زود هر کدام یک بار دروازه یکدیگر را باز کردند. در ادامه دورتموند پس از چند دقیقه توانست بر بازی حاکم شود و خیلی زود برای بار دوم هم دروازه گلادباخ را باز کردند. در ادامه نیمه بازیکنان دورتموند می توانستند چند بار دیگر دروازه یان زومر را باز کنند اما موفق به انجام این کار نشدند.

در نیمه دوم هم همانند نیمه اول تیم میزبان برتری اش را حفظ کرد و پس از آنکه چند بار روی ضربات رویس و گینتر دروازه گلادباخ را تهدید کردند سرانجام توانستند با زدن گل های بعدی پیروزی خود در این بازی را قطعی کنند.

با این نتیجه در پایان هفته سیزدهم دورتموند 24 امتیازی شد و به دره پنجم جدول رسید. گلادباخ هم 13 امتیازی باقی ماند و در مکان سیزدهم جدول قرار گرفت.

شرح گل ها

دقیقه 6 (رافائل 0-1): توپ برگشتی از روی سانتر پشت محوطه جریمه دورتموند به رافائل رسید و ضربه ای دقیق و زمینی او دور از دستان وایدنفلر وارد دروازه شد.

دقیقه 7 (اوبامیانگ 1-1): پاس دمبله با اثر گذاری رویس به اوبامیانگ رسید و ضربه محکم او از درون محوطه روی اشتباه زومر تبدیل به گل مساوی شد.

دقیقه 15 (پیژچک 2-1): کرنر ارسالی دمبله با اثر گذاری بارترا مقابل دروازه به پیژچک رسید و ضربه سر مدافع لهستانی گل دوم را برای زرد پوشان رقم زد.

دقیقه 64 (دمبله 3-1): پاس رویس پشت محوطه به دمبله رسید و او پس از سرتوپ زدن و جاگذاشتن مدافعین گلادباخ با ضربه پای راست دروازه زومر را گشود.

دقیقه 68 (اوبامیانگ 4-1): رویس پس از جا گذاشتن دو مدافع گلادباخ با پاس پشت پای زیبا توپ را برای اوبامیانگ مهیا کرد و ضربه مهاجم گابنی از مقابل دروازه گل چهارم دورتموند را به همراه داشت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899