پاریسن‌‌ژرمن 0 – 3 مون‌پلیه؛ شکست سنگین شاگردان امری

پاریسن‌‌ژرمن 0 – 3 مون‌پلیه؛ شکست سنگین شاگردان امری

وبسایت رسمی برنامه نود - پی اس جی در ادامه لیگ فرانسه، شکست سختی مقابل مون پلیه متحمل شد.

به گزارش وب‎‌سایت رسمی برنامه نود، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و مون پلیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد پیروزی درخشانی مقابل پاریسی‌ها کسب کند.

ترکیب پاریسن‌ژرمن: آرئولا، کورزاوا، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، اوریه، انکوکو، کریچوویاک، ماتوئیدی، دیماریا، لوکاس مورا، کاوانی

دقایق حساس بازی:

دقیقه6: اولین خطر جدی برای پاریسین‌ژرمن. سانتر زیبای دیماریا از جناح راست که با ضربه سر انکوکو همراه شد. اما پیونیر، دروازه‌بان میزبان به زیبایی توپ وی را دفع کرد.

دقیقه35: حرکت خوب رمی در جناح چپ و سانتر وی به درون محوطه جریمه با ضربه سانسون همراه شد اما این ضربه از قدرت کافی برخوردار نبود و به راحتی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه42: پس از اشتباه مدافعین پاریس در دفع یک توپ بلند، مونیه توپ را برای لانسه مهیا کرد. وی نیز پس از جا گذاشتن اوریه، به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه48: در شروع نیمه دوم، میزبان اختلاف را به دو گل رساند! پاس خوب سانسون به سخیری و ضربه فوق‌العاده این بازیکن، حساب کار را 2-0 به سود مون‌پلیه کرد.

دقیقه52: اشتباه مدافعین مون‌پلیه موجب شد تا دیماریا در موقعیتی تک‌به تک با دروازه‌بان حریف قرار بگیرد اما ضربه وی توسط پیونیر مهار شد.

دقیقه63: سانتر زیبای بن عرفا در محوطه به لوکاس رسید اما ضربه وی را دروازه‌بان با پا دور کرد. خود بن‌عرفا مجددا به توپ رسید اما ضربه وی از بالای دروازه‌ به بیرون رفت.

دقیقه 69: سانتر زیبای اوریه در تیر دورتر به ماتوئیدی رسید اما ضربه وی که به شانه‌اش نیز برخورد داشت، به بالای دروازه رفت.

دقیقه70: بازهم ماتوئیدی یک موقعیت خوب را هدر داد. پاس خوب دیماریا به وی رسید اما وی درحالی که فرصت کافی را هم داشت، ضربه بدی به توپ زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه80: میزبان تیر خلاص را بر پیکر پی اس جی زده است. باده‌بوز به قلب دفاع تیم پاریسی زد و درنهایت با ضربه ای زیبا، حساب کار را 3-0 کرد.

درنهایت این بازی با شکست 3-0 پی اس جی همراه شد تا این تیم بار دیگر در این فصل، لغزش داشته باشد.

1405